Autor Téma: REX Sky Force 3D  (Přečteno 217 krát)

Jakub Kolář

  • Řídící VACC-CZ
  • ****
  • Příspěvků: 1 945
  • Karma: 45
REX Sky Force 3D
« kdy: 19.12.2017 10:19:57 »
  • 0
  • 0
  • REX chystají vydat další Wx engine, tentokrát pojmenovaný Sky Force 3D, mělo by se jednat o náhradu za Active Sky a měl by být kompatiblibní se všemi verzemi FSX a P3D a jako hlavní feature si vzali kompletní rebuild mraků, což musím říct vypadá poměrně slibně, nicméně na druhou stranu nikde jsem neviděl jedinou zmínku jak jsou na tom se simulací větru, turbulencí atd atd.

    Navíc kdo máte v PMDG, FSLabs, či jiném letadle Wx radar, pamatujte, že funguje pouze s Active Sky, který má 3D srážkové modely a je schopný tato data poslat do addonu (což jsem u nich na webu také nenašel), nicméně se mi velmi líbí nápad synchronizovaného počasí mezi dvěma počítači při shared cockpitu, takže oba uvidí stejné počasí. Trochu to dotáhnout, může celý svět vidět stejné počasí a kdyby měli onen model srážek, dalo by se to posílat do Euroscopu  ::)

    http://rexskyforce.com
    « Poslední změna: 19.12.2017 10:23:36 od Jakub Kolář »

    Jakub Pekař

    • Řídící VACC-CZ
    • ****
    • Příspěvků: 69
    • Karma: 0
    Re:REX Sky Force 3D
    « Odpověď #1 kdy: 19.12.2017 10:40:52 »
  • 0
  • 0
  • Vypadá a zní to dost dobře, ale ASP4 jsem si kupoval hlavně kvůli wx radaru, takže pokud s tím nebude fungovat tak je to no go pro mě :(
    -Delay is better than a disaster-


    Jakub Pekař

    • Řídící VACC-CZ
    • ****
    • Příspěvků: 69
    • Karma: 0
    Re:REX Sky Force 3D
    « Odpověď #2 kdy: 01.01.2018 23:54:23 »
  • 0
  • 0
  • -Delay is better than a disaster-


    Jakub Kolář

    • Řídící VACC-CZ
    • ****
    • Příspěvků: 1 945
    • Karma: 45
    Re:REX Sky Force 3D
    « Odpověď #3 kdy: 02.01.2018 09:28:18 »
  • 0
  • 0
  • Jen abych trochu upřesnil své předchozí tvrzení NEJEDNÁ se o wx engine. Místo toho to kompletně nahradí způsob kterým se mraky do teď v FS9, FSX, P3D (ano tento systém je ve všech těchto platformách včetně v4 od roku 2004 stejný). Takže suma sumárum, je to kompatibilní s jakýmkoliv Wx enginem včetně defalutního počasí, a pouze se to stará aby mraky vypadaly tak jak mají.

    Nebudu se tady radši rozepisovat o tom jak fungoval systém vykreslování mraků do teď, neb by se nám X-Plejňáci smáli asi ještě hodně dlouho. Kdyby to někoho zajímalo, někde si mě odchytněte :D