Jaký hardware je dobrý pro FSku, jaký joystick, grafika, procesor, prodám, koupím...
Uživatelský avatar
By Pavel
#131618
Ahoj,
tak zas po nějaké době update: v příloze fotka levé palubky která je kompletně zapojená, všechno hardwarově funguje. Líbí se mi, že se povedlo vše obsloužit na palubce, takže k ní vede jen 12V DC napájení (napájí displej a přes 12V -> 5V zdrojík i Raspberry), a ethernetový kabel - nic víc.

Co se technikálií týče, průmyslový LCD displej, k němu přes HDMI připojení Raspberry Pi, které vykresluje a počítá celý EFIS. Arduino připojení k Raspberry slouží jako vstupně/výstupní rozhraní především pro EFIS control panel, ale i pro ostatní ne-EFISové věci (window heat, ELT, potenciometry osvětlení kokpitu).

Ohledně zbytku simu - pravá palubka je ve stejném stavu, tedy hotová (ještě v ní chybí GTN 650, která přibude později). Prostřední palubka má kromě dvou přístrojů všechny budíky osazené a HW funkční, ještě na ní chybí GTN 750. Projekce běží, řízení běží, lítat se s tím dá  :) Teď ještě dodrátovat glareshield, a pak doprogramovat zbývající systémy/logiku

PB
Přílohy
30420273_448485192274395_7916663413861675951_o.jpg
30420273_448485192274395_7916663413861675951_o.jpg (225.37 KiB) Zobrazeno 6512 x
Uživatelský avatar
By Pavel
#131786
Ahoy,
dlouho jsem pro neuživatele facebooku nepřinesl novinky - tak tedy: lítá to!

Krátká verze: nejdůležitější věci fungují, na VFR už je to ok

Dlouhá verze: projekce běží, řízení běží, throttle quadrant, overhead, palubky, glareshield a zvuky běží. Taky máme sedačky pro pax. Makáme na GPSkách (bez nich nejde ladit VOR/ILS a ani nejsme tím pádem RNAV, takže bez GPS jsme pouze VFR) a na logice systémů. Scenérky jsme nahodili - orto, xEurope, nějaká letiště, atd. Oblíbili jsme si Madeiru a Prahu. Cestou do Vídně jsme u nějaké zatáčky na dálnici zpozorovali zvýšený počet autogen domečků, asi tam bude nějaká vesnice.

Přílohy: létání na Madeiře. Mé přistání raději nepublikujeme.

PB
Přílohy
IMG_7380.JPG
IMG_7376.png
IMG_7374.JPG
IMG_7373.JPG
Uživatelský avatar
By Pavel
#132110
Fotka v příloze - aneb jak trávíte podzimní večery vy? 8)

Koukám, že od června jsem sem nic nenapsal. Takže od září jsme v běžném komerčním provozu pro necertifikované létání - jak individuální návštěvníci, tak poslední dva měsíce dost cílíme na firemní zákazníky a teambuildingy. Pokud by někdo z vás se svou firmou nebo se svým zaměstnavatelem chtěl buď perfektní teambuilding nebo vánoční večírek, tak se ozvěte. Pojmeme společnost až 40 lidí a umíme zabavit opravdu všechny. Kromě soutěží s naší L410 (navigace, přistání, týmová spolupráce), nabízíme možnost dvou VR herních stanovišť a létající platformy Icaros. Samozřejmostí je catering, bar, hudba a letušky.

Co se certifikace týče, tak máme hotového autopilota a komplet navigační vybavení, poslední co nám zbývá je Altitude selector. Až bude (kolega na tom maká, ale je to spoooousta reversed-engineeringu originálního Bendixáckého procesoru), tak zahájíme certifikační proces. Jinak průběžně doděláváme jednotlivé systémy, které nejsou až tak kritické pro IFR/MCC výcvik (hydraulika, odmrazování, apod).

PB
Přílohy
46946541_585109815278598_3554271894855221248_o.jpg
Uživatelský avatar
By Pavel
#132627
Poslušně hlásím, že jsme to dneska zcertifikovali jako EASA FNPT II MCC. A ano, je to 8 let od doby, kdy jsem to poprvé našel na inzerátu na prodej.

PB
Přílohy
187544935_10219660934057744_8039587956070184361_n.jpg