Určené pro všechny, kteří chtějí sdílet s ostatními své zážitky z virtuálního létání formou screenshotů, ale i videa.
Uživatelský avatar
By Ico
#57946
Ooooh pekne, beru tu Cessminu 310 ci co to je tam vpravo 2 motorove :) ...
Uživatelský avatar
By amalka
#60887
Dneska cvičím přistání s g-metrem v L-39 a už to chci zabalit, protože se mi rafičku daří zasekávat pravidelně nad 4G :P a tak koukám jeslti někdo nelétá, vidím nějaké CSA099 z LKKV na přiblížení do ILS 24 přes OKL (negative rnav). Mno, napoprvé to nedal... :P

ObrázekObrázek
(obrázky jsou klikací)
Uživatelský avatar
By tmx
#60888
Sice ti absolutně nerozumím, co si napsal, ale tobě se zvládá loadovat VFR ČR i u L39? :o
Uživatelský avatar
By amalka
#60889
[quote="tmx"]Sice ti absolutně nerozumím, co si napsal, ale tobě se zvládá loadovat VFR ČR i u L39? :o[/quote]

Ve FSX jo, hranici mám cca 600kts gs, ve FS9 ne, tam končím někde na 220. (takže mám čtverec Prahy a Mělníka a odlety a přílety fungujou krásně...)

Se podívej kdo letěl s tou volačkou. :P
Uživatelský avatar
By Filipos
#60890
To je aspoň VIP doprovod :)

Jinak, měřál jsem též v FSce géčka zabudovaným géčkoměrem a zjistil, že při přistání nad - 1000 ft/min byla hodnota 10G (což je maximum, asi bylo i víc), při přistání - 500 ft/min respektive - 400 ft/min byly hodnoty 3G respektive 2,8G (TOW45t, B735). Ale kdo ví, jak se tomu dá věřit.
Uživatelský avatar
By Ico
#60906
AMA> jak to ze?? CSA099 to nedal na poprve?? :) Pavle, po jak dlouhem case si letel?
Uživatelský avatar
By Ico
#60909
AMA> heh, kdy sme to prdlackovali do Belgie???
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15