Určené pro všechny, kteří chtějí sdílet s ostatními své zážitky z virtuálního létání formou screenshotů, ale i videa.
Uživatelský avatar
By Speedy985
#122079
Taky si říkám, že bych oprášil 767 a vydal se na výlet. Akorát je to přes 3600 námořních z LKPR... Kde vzít čas a nekrást. Ale láká mě to... a né že né  8) Jó jasně moh bych letět třeba z Dillí, ale to není ono :)
Přílohy
EGNXLZIB_DHL_above_England.jpg
EGNXLZIB_DHL_above_England.jpg (354.9 KiB) Zobrazeno 1493 x
Uživatelský avatar
By George_L
#122090
[quote="Přemek Janša"]
Taky si říkám, že bych oprášil 767 a vydal se na výlet. Akorát je to přes 3600 námořních z LKPR... Kde vzít čas a nekrást. Ale láká mě to... a né že né  8) Jó jasně moh bych letět třeba z Dillí, ale to není ono :)
[/quote]

Já jsem včera jen testoval scenery a taky uvažuji o výletě. Během mého postávání se tam v krátké době objevila další B744, pak B748 a IL76, takže docela provoz.
Uživatelský avatar
By prolam
#122092
Čeští záchranáři už jsou na cestě. První screen je pořízen někde nad Křivoklátskem, ten druhý během mezipřistání pro palivo v Turkmenbashi.
Přílohy
nepal3.JPG
nepal3.JPG (142.5 KiB) Zobrazeno 1476 x
nepal1.JPG
nepal1.JPG (37.01 KiB) Zobrazeno 1480 x
Uživatelský avatar
By George_L
#122093
Tak v reálu tam mají asi slušný provoz...



Kolaps na letišti

Zprávy o kolapsu přichází v úterý také z mezinárodního letiště v Káthmándú, které je zahlcené přilétajícími letadly. V důsledku toho muselo být několik letů odkloněno na letiště v sousední Indii.

„Máme problém zvládnout tolik letadel včetně těch patřících k indickému vojenskému letectvu, a přilétajících z dalších zemí, a také charterových letů na příletech i odletech,“ řekl indickému listu Hindustan Times oficiální představitel letiště v Káthmándú. Neupřesnil, kolik letů muselo být odkloněno, ani kolik letů letiště zvládá přijmout a odbavit.

Zahlcení letiště v Káthmándú zasáhlo i tým českých lékařů, který je připraven odletět, ale stále nemá povolení k přistání, sdělila mluvčí generálního ředitelství Hasičského záchranného sboru Nicole Zaoralová.

Skupina 36 lékařů, sester a hasičů má na místě neštěstí, které postihlo osm milionů lidí a zahynulo při něm podle zatím potvrzených údajů přes 4 400 lidí, působit nejméně dva týdny. Jejich mise se však pravděpodobně prodlouží o další dva týdny.

V obdobné situaci je řada letadel s pomocí z dalších zemí, které buď čekají na povolení k přistání v Káthmándú na svých domovských letištích, na místech plánovaných mezipřistání, anebo na letištích, kam byla odkloněna. Pokud by záchranné týmy přistály v indickém hlavním městě Dillí a rozhodly se do Nepálu pokračovat pozemní cestou, trval by jim přesun tři až pět dní, uvedla agentura DPA.



http://zpravy.idnes.cz/podle-nepalskeho ... ntent=top6
Uživatelský avatar
By JKol
#122650
Jardo, pěkný, ještě vypustit ten rybník co tam je místo Plazy, postavit nemocniční heliport helipad a je krása :)
By komplik
#122745
Je tady nějak mrtvo... tak vám tu dám alespoň trošku zvednu laťku... první z P3D, zbylé z FSX (NGX mám jen ve verzi pro FSX a není cesta jak ho levně a legálně dostat do Preparu)

Vyhlídka nad Pago Pago Intl. pokud neznáte, vřele tuhle scenérku doporučuji, 7 letišť a celkem 15 ostrovů Samoy. - nstu_cessna


blížíme se k PAKT. Netypické letiště, taxi na tomhle letišti znamená zdolání několika desítek ft výškového rozdílu.. jednou tolik pokud pojedete až na GA Parking který je ještě o "patro" níže..  - alaska


Tubelineři určitě uvítají pořádný širokouhlý aspekt.. nebo chcete pořád šoupat pohledem po VC? - cockpit_ngx


Koukám že tohle fórum si moc dobře neumí poradit se screenshoty trošku normální velikosti :)
Přílohy
cockpit_ngx.jpg
cockpit_ngx.jpg (419.97 KiB) Zobrazeno 1407 x
alaska.jpg
alaska.jpg (203.47 KiB) Zobrazeno 1406 x
nstu_cessna.jpg
nstu_cessna.jpg (473.81 KiB) Zobrazeno 1409 x
Naposledy upravil(a) komplik dne 12 čer 2015, 03:58, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
By Datum13
#122753
Pekny fotky, jejom dodatek . Schvalne na co jsi zapomel? Ostatni jako VJ,JK a ostatni kteri vedi ...si nechaji zatim pro sebe ;)
Uživatelský avatar
By Macek
#122755
Pěkné fotky, co používáš za sklo?? :) :). Jinak pro DT já nevím a taky si nechám pro sebe  :)
By komplik
#122761
[quote="Daniel Tuma"]
Pekny fotky, jejom dodatek . Schvalne na co jsi zapomel? Ostatni jako VJ,JK a ostatni kteri vedi ...si nechaji zatim pro sebe ;)
[/quote]

Počítám že na tomhle foru to bude asi narážka na state kokpitu v B737? Jo, málem mi to spadlo... jak dopraváky nelítám a tak jednou do měsíce to oprašuju, tak jsem vzal uloženou pozici, že to cvaknu na novém monitoru, no a nějak jsem netušil že v NGX je ještě potřeba přes FMC nahrát panel state... takže jsem to apsoň rychle pocvakal aby to nějak letělo.. a ano, netuším co jsem dělal :)
Uživatelský avatar
By Datum13
#122779
Neber to jako nějakou narážku. Zapoměl jsi gear v pozici "UP". Pokud by jsi simulovat závady tak by jsi se divil co se děje. Více méně je pravidlo automaticky " landing gear up no light->gear lever to OFF ->AUTOBREAK-> OFF"
By komplik
#122782
[quote="Daniel Tuma"]
Neber to jako nějakou narážku. Zapoměl jsi gear v pozici "UP". Pokud by jsi simulovat závady tak by jsi se divil co se děje. Více méně je pravidlo automaticky " landing gear up no light->gear lever to OFF ->AUTOBREAK-> OFF"
[/quote]

Do pozice off podvozek dávám, nedalo mi to a koukl jsem na tu uloženou pozici ze které jsem ten screen dělal. Nahraju let a letadlo začne padat protože má defaultní board state - připraveno k taxi - musím nahrát správný boardstate do FMC, jenže když to udělám až po tom co to PMDG nainicializuje systémy, tak se mi rozsvítí podvozek na saitek switch panelu (protože je právě v pozici down), tak ho dám nahoru aby mě to nemátlo, jenže v tu chvíli to samozřejmě FSX pochopí tak že má nastavit podvozek do polohy UP.. tahle maličkost mi fakt unikla, a jak jsem psal byl jsem rád že to éro nespadlo :) Ale uloženou pozici jsem snad krom prvních letů s tutoriálem s PMDG letadlem nepoužíval, tak jsem netušil hned, že je třeba nahrát boardstate.



Jako důkaz přidávám skoro 30 minutové approach video z původního letu (ještě na klasickém 16:9 monitoru), určitě si všimneš podvozku v pozici off...

Video: https://www.youtube.com/watch?v=6vwYk-wI2qU Pokud neznátek PAKT, pak doporučuju kouknout na taxi ke gate... moc často s těmi letadly z kopce (nebo dokopce) nejezdíme.



Ale pravda, na finále jsem dřív dal flaps 15 než vytáhl podvozek... jak lítám ty GA letadla, tak nemám klapky na pákách ale používám klapky na multi panelu - v GA letadlech konec konců to "pádlo" na klapky dává větší smysl (často jen off, takeoff a landing), a když si člověk neuvědomí že už má flaps 10, tak to ani nevidí. A taky to přistání bylo delší... mám ve zvyku potáhnout těsně před touchdownem a zjemnit dosed, akorát opět ta nezkušenost s B737, potáhl jsem moc :) No a třeba i nějaká další nedokonalost se tam najde, nechám se poučit...

Ke konci už bylo slyšet alarm od FSUIPC... lety s PMDG z a na Orbx letiště přes několik jejich regionů v mém nastavení balancují na hranici OOM.
Naposledy upravil(a) komplik dne 17 čer 2015, 15:38, celkem upraveno 1 x.
By komplik
#122815
Myslím že tenhle kousek je docela líbivý. Ostrůvky které jsou součástí Pago Pago Intl. scenérky. Na vzdálenějším ostrůvku je letiště Ofu Village apt. (Z08), které vypadá nevinně, ale vykazuje velký počet nezdařilých přiblížení. Určitě stojí za vyzkoušení s nějakým menším ale rychlejším GA.
Přílohy
samoa.jpg
samoa.jpg (378.35 KiB) Zobrazeno 1345 x
Uživatelský avatar
By Macek
#122948
Dostal jsem zase nášup scenérek od pana Šuberta. Je to LK33, LKHC, LKNM a LKTC
Přílohy
LKTC.jpg
LKTC.jpg (237.15 KiB) Zobrazeno 1488 x
LKNM.jpg
LKNM.jpg (237.3 KiB) Zobrazeno 1486 x
LKHC.jpg
LKHC.jpg (130.21 KiB) Zobrazeno 1489 x
LK33.jpg
LK33.jpg (259.89 KiB) Zobrazeno 1494 x
Uživatelský avatar
By Pavel
#122958
Ty Hořice jsou teda  :D historické... To jsem jim reklamoval na flightsim.cz, že ta nejnovější verze pro FSX je stará, ale tohle? To je tak stav v roce 2005, ne? V případě zájmu mohu vyfotit, aby alespoň odpovídal počet a typ budov...

PB
By komplik
#122965
Jelikož se nelíbil můj poslední comment tady, tak opět na zvednutí laťky kvality screenshotů dám něco z vlastní zahrádky.


Alsek River - Yakutat, Alaska, USA. Vyhlídkový let z PAYA do PAGS. Po 40nm v nízké oblačnosti se konečně vyčasilo... Active Sky Next umí svým renderováním mile překvapit. Mimochodem ten Piper je úžasné letadlo. Koupeno na Steamu ve slevě za 10 EUR, 3 variace podvozku + seaplane, tři varianty kokpitu od legacy po moderní budíky, rádia a navigaci, s různými livery celkem 33 kombinací...

Pozor, rozlišení 3840x1620 (testuju DSR s faktorem 2.25, 16xAF a obyč 4xMSAA namísto extrémně náročného 4xSGSSAA v nativním rozlišení 2560x1080.. vyhlazení hran stejné, shimmering v podstatě žádný ale až 15 FPS navíc při husté oblačnosti, sice zvládám i DSR faktor 4 - rozlišení 5120x2160 jen s FXAA, ale pak už z 30FPS locked klesá na 23-24FPS a to se nekamarádí s TrackIR)
Přílohy
alaska_slunce.jpg
alaska_slunce.jpg (424.93 KiB) Zobrazeno 1475 x
Naposledy upravil(a) komplik dne 24 čer 2015, 02:23, celkem upraveno 1 x.
By Araneus
#122969
Vkládat obrázky v rozlišení 3840x1620 je k ničemu. Nikdo s normálním monitorem z toho není schopen vidět víc než šestinu obrázku naráz. A nemyslím, že by se většině lidí chtělo ten obrázek stahovat a pak s ním provádět nějaká kouzla.

Lepší je to tam vložit buď
1) jako přílohu, ale v menším rozlišení nebo
2) vložit link na externí zdroj a (opakuju to, co jsem psala v jiné části fóra) pomocí [img width=<požadovaná šířka v pixlech>][/img] se dá docílit proporcionálního zmenšení obrázku tak, aby byl viditelný na běžném monitoru. Optimální je šířka něco mezi 800 a 1000 px. Kliknutím myší se potom čtenáři obrázek zobrazí ve skutečné velikosti. Samozřejmě je třeba brát v potaz, že pokud to člověk nahraje na free úložiště a ne na vlastní server, tak se kvalita obrázku zhorší.
By komplik
#122972
[quote="Jaroslav Šubert"]
Čtou pozorně JirkaK , nemícht hrušky s jablkama. Jesli máte komerční věci, ok . Toto jsou věci co jsou k mání volně na netu a jesliže máte něco co je volně k sehnání dodejte a případně udělejte a podělte se , budem jenom rádi . Zatím se jen masírujete a to nejen tady
[/quote]

Nejsem si jistý jak kvalita zobrazení souvisí s tím, zda je doplněk zdarma nebo placený, že postrádá trošku rozumné nastavení kvality textur, rozlišení nebo dokonce snad alespoň základní vyhlazování hran... Z těch screenů šlo vidět jen rozpité fleky, pár baráčků a totálně okousané letadlo. Zvlášť pokud to propaguji dál coby něčí produkt a má to sloužit jako ukázka co člověk dostane. Přece není problém zvýšit kvalitu ve chvíli pořizování fotky když už to normálně člověku v lepších detailech rozumně neběží. Dám pauzu, potahám slidery, vyfotím, potahám slidery zpět, zvlášť když na tom vidím jedno z graficky nejlépe zpracovaných letadel pro FSX.


[quote="Petra Ondráčková"]
Vkládat obrázky v rozlišení 3840x1620 je k ničemu. Nikdo s normálním monitorem z toho není schopen vidět víc než šestinu obrázku naráz. A nemyslím, že by se většině lidí chtělo ten obrázek stahovat a pak s ním provádět nějaká kouzla.

Lepší je to tam vložit buď
1) jako přílohu, ale v menším rozlišení nebo
2) vložit link na externí zdroj a (opakuju to, co jsem psala v jiné části fóra) pomocí [img width=<požadovaná šířka v pixlech>][/img] se dá docílit proporcionálního zmenšení obrázku tak, aby byl viditelný na běžném monitoru. Optimální je šířka něco mezi 800 a 1000 px. Kliknutím myší se potom čtenáři obrázek zobrazí ve skutečné velikosti. Samozřejmě je třeba brát v potaz, že pokud to člověk nahraje na free úložiště a ne na vlastní server, tak se kvalita obrázku zhorší.
[/quote]

1: je to zde vloženo jako příloha a s ní se nic neděje.
2: omlouvám se že jsem nečetl jinou část fóra. Můj názor je, že technické záležitosti nelze převádět na zodpovědnost uživatele. Buď mu to zakažte úplně nebo to dělejte za něj. Postovat obrázek co bude mít 800x342px nebo 1000x428 mi přijde hodně divné (výška vychází z mého poměru 21:9) a přijde mi to malé i pro zobrazení na mobilu, které mají vyšší rozlišení. V pravidlech fóra se nepíše nic o tom že je zde omezení na velikost screenshotu a osobně bych se vyvaroval škatulkování toho co je a co není normální monitor.  Dokážu si představit že to hodně závisí na tom co lidi dělají, pro někoho je normální monitor něco jako 1366x768, pro někoho je normální 4k monitor, rozlišení 3840x2160. Jako nejrozšířenější monitory pak vnímám ty které mají rozlišení FullHD, tedy 1920x1080, osobně jsem měl 1920x1200 na notebooku už v roce 2004.. tzn. před 11 lety :)



Příkladem technického řešení může být ORBX fórum - http://www.orbxsystems.com/forum/topic/ ... r-testing/ - , můžete tam nalinkovat jakkoli velkou plachtu - hodně lidí tam postuje fotky z třímonitorových setupů, tzn obrázky se šířkou skoro 6000 px a byla by škoda aby je někdo zmenšovasl, zvlášť když by pak byly zobrazené jako nudličky o výšce 200-250px, a lidi ty širokoúhlé fotky milují... Vše se zobrazí dobře jak člověku na rozlišením 1280x800 co má na mobilu, tak se to zobrazí dokonale lidem, kteří mají třeba právě ty tři monitory v surroundu. Na kliknutí vyjíždí plná velikost.
Uživatelský avatar
By Schindler
#122974
IT oddělení se postaralo a obrázky jsou zobrazovány tak, aby se vešly ... Můžete mluvit o štěstí, poslední dobou pracuji a takováto témata běžně nepročítám. Všechny návrhy na změny na email supportu, a pokud nebudu dělat na komerční zakázce nebo nebudu pryč, tak můžu něco upravovat. Konec hlášení!
Uživatelský avatar
By Speedy985
#123550
U vRyanair došlo včera k vypnutí systému VRAMS a nyní se, ve spolupráci s TDFi design, přechází na VAMSYS a smartCARS v2. Možná, že se nejeden škarohlíd zaraduje, že modrobílé stroje na čas zmizí z virtuálního nebe :D Přechod na nový systém zabere několik týdnů a tak se skoro 6000 pilotů ocitlo v hlavní sezóně bez práce a nyní okupují úřady práce v celé EU :) Nebo si sami našli letní brigádu na NGX jiných společností... jako já  8)

Včera EDDP - LTAI jako PGT5644 a dnes k potěšení a výcviku PO jako TVS2676 z LTAI do LKPD :)
Přílohy
EDDP_LTAI_PGT3.jpg
EDDP_LTAI_PGT3.jpg (579.42 KiB) Zobrazeno 1390 x
EDDP_LTAI_PGT_2.jpg
EDDP_LTAI_PGT_2.jpg (808.15 KiB) Zobrazeno 1386 x
EDDP_pgt1.jpg
EDDP_pgt1.jpg (1.04 MiB) Zobrazeno 1390 x
Uživatelský avatar
By aldamat1
#123865
tak jedna fotka z nešního večera - HCC 767-300ER po přeletu z Blavy, pokud by měl někdo zájem o paint tak PM :)
Přílohy
Snímek obrazovky (4).png
Snímek obrazovky (4).png (254.01 KiB) Zobrazeno 1349 x
By komplik
#123880
NGX v 5.33K rozlišení - 5120x2160 - krásných 30FPS locked :)

Jde ale vidět že pro to rozlišení už jsou i ty HD textury málo
Přílohy
737.jpg
737.jpg (1.23 MiB) Zobrazeno 1339 x
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21