O tvorbě scenerií, letadel a jiných addonů do MS Flight Simulatoru.
Uživatelský avatar
By POndrej
#123453
Ahoj, nevíte někdo, jakým způsobem se dá exportovat MDL do formátu, který bych mohl upravit například v 3DS MAX? Potřebuji pouze drobnou kosmetickou změnu a poté z 3DS MAX formátu to dostat zpět do MDL. Kosmetická změna se týká úpravy zavěsníků.
Uživatelský avatar
By Pavel
#123454
Bez ztráty informací o všech animacích naštěstí nelze - kdyby šlo, tak by byla práce autorů payware addonů defakto opensource...

PB
Uživatelský avatar
By POndrej
#123462
Jo, jasně, payware addony teď ale nemám na mysli. Mám na mysli ty, které se po dlouhé době staly freewary. To už jsem poměrně dobře zkusil, a dopadlo to jak píšeš. Všechno ok, ale animace fuč. Zkusil jsem modelConverterX a převést MDL do formátu .X (directX) a ten mi kupodivu uložil separátně i animace. Fajn, ale 3DS MAX ani GMAX si moc s .X formátem nerozumějí. Nějaký jiný nápad jak pokračovat? Ani nejde o to ukrást někomu DV, ale o úpravu. Úpravu v tom směru, že jeden model označený jako "long range" disponuje pouze jednou přídavnou nádrží, kdežto reálný model má nádrže 3. Takže o toto jde.
Uživatelský avatar
By Pavel
#123465
Jak píšu - technologii toho souboru je jedno, jestli to je payware nebo freeware, prostě to nejde.
PB
Uživatelský avatar
By POndrej
#123489
S tímhle se prostě nesmířím ;-). Slovo "nejde" nebo "neexistuje" neznám. Budu pátrat dál, dokud nenajdu řešení.