- 30 lis 2016, 21:14
#128320
Ahoj,
dovolte mi upozornit na naprosto famózní počin Milana Šmída z flightsim.cz, který dal dohromady všechny české scenérky "aeroklubových" letišť, které kdy vyšly, a zprovoznil je v FSX/Prepar3D (nativním formátu), doladil na ortophoto, atd. Konkrétně:
- konverze objektů do nativního formátu FSX a konverze textur do formátu dds
- posunutí otočení do souladu s podkladovým orthem
- nahrazení pevných ploch (asfalt, beton…) hi-res ground polygonama
- osazení letišť statickými letadly a auty (pokud nebyly součástí originální scenerky)
- osazení letišť stromy z nativní knihovny FSX a trávou z free knihovny LHSimulations
- nahrazení / osazení větrných rukávů a přistávacích T za plně funkční animované modely z
free knihovny FlightPort
- umístění některých drobných objektů z free knihoven LHSimulations a FlightPort
- doplnění některých objektů ze scenerek pro X-Plane 10
- konverze scenerek letišť pro X-Plane 10 do FSX / P3D, v případě, že scenerka neexistuje
pro žádnou verzi MSFS nebo je nepoužitelná
- úpravy AFCAD dat, aby nebyla vidět default textura travnaté dráhy a současně byla letiště
použitelná pro AI provoz
- update komunikačních frekvencí a číslování drah
- úpravy zpravidla prvních pěti parkingů tak, aby byly umístěny v areálu letištních budov
- osvětlení drah letišť, které umožňují noční VFR provoz (nefunguje ale bezchybně)
Více na http://www.flightsim.cz/forum_prispevek ... =0&style=2
Balíček je ke stažení na flightsim.cz


PB
dovolte mi upozornit na naprosto famózní počin Milana Šmída z flightsim.cz, který dal dohromady všechny české scenérky "aeroklubových" letišť, které kdy vyšly, a zprovoznil je v FSX/Prepar3D (nativním formátu), doladil na ortophoto, atd. Konkrétně:
- konverze objektů do nativního formátu FSX a konverze textur do formátu dds
- posunutí otočení do souladu s podkladovým orthem
- nahrazení pevných ploch (asfalt, beton…) hi-res ground polygonama
- osazení letišť statickými letadly a auty (pokud nebyly součástí originální scenerky)
- osazení letišť stromy z nativní knihovny FSX a trávou z free knihovny LHSimulations
- nahrazení / osazení větrných rukávů a přistávacích T za plně funkční animované modely z
free knihovny FlightPort
- umístění některých drobných objektů z free knihoven LHSimulations a FlightPort
- doplnění některých objektů ze scenerek pro X-Plane 10
- konverze scenerek letišť pro X-Plane 10 do FSX / P3D, v případě, že scenerka neexistuje
pro žádnou verzi MSFS nebo je nepoužitelná
- úpravy AFCAD dat, aby nebyla vidět default textura travnaté dráhy a současně byla letiště
použitelná pro AI provoz
- update komunikačních frekvencí a číslování drah
- úpravy zpravidla prvních pěti parkingů tak, aby byly umístěny v areálu letištních budov
- osvětlení drah letišť, které umožňují noční VFR provoz (nefunguje ale bezchybně)
Více na http://www.flightsim.cz/forum_prispevek ... =0&style=2
Balíček je ke stažení na flightsim.cz


PB
Naposledy upravil(a) Pavel dne 30 lis 2016, 21:19, celkem upraveno 1 x.