- 12 kvě 2017, 09:21
#129489
Ahoj,
jen stručná informace pro ty, kdo nesledují dění na scéně:
Dovetail Games (ta firma, která kdysi zakoupila od Microsoftu FSX, opravila pár nejhorších bugů a vyadala jí jako FSX Steam Edition) pracuje na vlastním simulátoru.
Nesporně to vychází z FSkového základu (stejně jako třeba P3D), ale Dovetail v tom dělali spoustu důležitých změn (64-bit, DirectX 11), kompletně překopali uživatelské rozhraní, a snaží se to doplňovat o různé vychytávky z addonů třetích stran již "v základu" (například letová fyzika od A2A, textury od ORBX, atd).
Vyjde to 18. května (už!), pak uvidíme. Zatím existují různá videa, vizuálně to vypadá jako dobře vylepšená FSka (proč ne...), ale neví se moc o backgroundu - jestli půjde přidávat addony tak jednoduše jako do FSky, jestli to bude nějak částečně zpetně-kompatibilní, případně jak těžké bude pro vývojáře kvalitních addonů /PMDG/ je udělat i pro tuto platformu.
Můj názor je, že pokud to bude stejně rozšiřovatelné jako FSX, tak by to bylo super (FSUIPC, vatsim klient...). Máme P3D (od budoucí verze 4 také 64-bit), ale addony pro něj jsou občas výrazně dražší než pro FSX. Takže pokud by Dovetail udělali FSW jako volné pokračování FSX (doufejme že i méně HW-náročné než P3D), nebyl bych proti na něj výhledově přejít. Navíc P3D je stále na můj vkus až moc "zpětně kompatibilní" s FSkovými věcmi, což ho dost omezuje (například přiblblý systém nočních a zimních textur v FS-platformě). Kdyby FSW tyhle blbosti odřízli a udělali jinak, tak palec nahoru.
Nějaké to video: https://www.youtube.com/watch?v=qBP7dQdek-w
PB
jen stručná informace pro ty, kdo nesledují dění na scéně:
Dovetail Games (ta firma, která kdysi zakoupila od Microsoftu FSX, opravila pár nejhorších bugů a vyadala jí jako FSX Steam Edition) pracuje na vlastním simulátoru.
Nesporně to vychází z FSkového základu (stejně jako třeba P3D), ale Dovetail v tom dělali spoustu důležitých změn (64-bit, DirectX 11), kompletně překopali uživatelské rozhraní, a snaží se to doplňovat o různé vychytávky z addonů třetích stran již "v základu" (například letová fyzika od A2A, textury od ORBX, atd).
Vyjde to 18. května (už!), pak uvidíme. Zatím existují různá videa, vizuálně to vypadá jako dobře vylepšená FSka (proč ne...), ale neví se moc o backgroundu - jestli půjde přidávat addony tak jednoduše jako do FSky, jestli to bude nějak částečně zpetně-kompatibilní, případně jak těžké bude pro vývojáře kvalitních addonů /PMDG/ je udělat i pro tuto platformu.
Můj názor je, že pokud to bude stejně rozšiřovatelné jako FSX, tak by to bylo super (FSUIPC, vatsim klient...). Máme P3D (od budoucí verze 4 také 64-bit), ale addony pro něj jsou občas výrazně dražší než pro FSX. Takže pokud by Dovetail udělali FSW jako volné pokračování FSX (doufejme že i méně HW-náročné než P3D), nebyl bych proti na něj výhledově přejít. Navíc P3D je stále na můj vkus až moc "zpětně kompatibilní" s FSkovými věcmi, což ho dost omezuje (například přiblblý systém nočních a zimních textur v FS-platformě). Kdyby FSW tyhle blbosti odřízli a udělali jinak, tak palec nahoru.
Nějaké to video: https://www.youtube.com/watch?v=qBP7dQdek-w
PB