Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
#49913
Možná bych navrhoval zaktualizovat homepage CSAv, resp. prenest nekam do archivu clanky starsi - rekneme - ctvrt roku, aby to vypadalo, jako ze stranky ziji.
Jeste mne napada, ze v souvislosti s padem fora by nebylo od veci udelat nejaky opravdu \"vse v jednom\" manual k litani. Vim, ze se da vetsina najit v archivu, ale pro novacky to neni zrovna nejprijemnejsi zacatek.
#49916
Prvně veřejně vypouštím do světa infromaci, že se pracuje na kompletním redesingu webu.
Předělává se kompletně celá struktura webu a sní vše spojené. Tím dojde i k aktuálnosti celé homepage a informací.

Tvůj návrh není od věci, ale takovým \"all in one\" byla škola pilotů.
Bohužel její ztráta je fatální, nicméně věřím, že postupem času se určite doplní.
#49932
[quote="Vanilla"]Prvně veřejně vypouštím do světa infromaci, že se pracuje na kompletním redesingu webu.
Předělává se kompletně celá struktura webu a sní vše spojené. Tím dojde i k aktuálnosti celé homepage a informací.

Tvůj návrh není od věci, ale takovým "all in one" byla škola pilotů.
Bohužel její ztráta je fatální, nicméně věřím, že postupem času se určite doplní.[/quote]

Stran webu CSAv to je pěkná zpráva. Co se týče toho druhého, máš pravdu, studnice to byla velká, až mi občas přišlo, že přiliš velká ("informace tam někde je, ale ztrácí se v kupě dalších informací"). Navrhoval bych něco jako wiki přístup k nové školce, že by se tam postupně doplňovaly veškeré informace a odpadly by příspěvky typu "super", "díky", "myslím, že je to tak a tak".
#50042
[quote="A319CJ"] a odpadly by příspěvky typu "super", "díky", "myslím, že je to tak a tak".[/quote]
Ahoj, z části s tebou souhlasím, ale nelíbí se mi ta poslední věta. Myslím si, že fórum je od toho, aby někdo prohlásil svůj názor, čili řekl, \'\'myslím si, že je to tak a tak\'\' a někdo znalejší aby se \'\'přel\'\' popř. vysvětlil.
#50043
To sice ano, ale pokud by ve wiki byly informace jako třeba Holdingy nebo letové hladiny. K tomu není moc co dodávat. Pokud by se někdo chtěl zeptat, jestli třeba při letu na Ukrajinu taky platí metrický systém hladin, tak by to napsal do fora, ale jako takový ten základ bych wiki uvítal. Šlo by totiž i provázat odkazy jednotlivé \"články\".
#50044
[quote="Čondra-CSA356"][quote="A319CJ"] a odpadly by příspěvky typu "super", "díky", "myslím, že je to tak a tak".[/quote]
Ahoj, z části s tebou souhlasím, ale nelíbí se mi ta poslední věta. Myslím si, že fórum je od toho, aby někdo prohlásil svůj názor, čili řekl, \'\'myslím si, že je to tak a tak\'\' a někdo znalejší aby se \'\'přel\'\' popř. vysvětlil.[/quote]

Forum (minulé) se historicky dostalo do stavu, kdy se příspěvky rozdělovaly na tyto skupiny:

a) běžný blábol
b) vzdělávací vlákna, udržovaná v aktuálním stavu, určená ale stále k diskusi, tj. ne uzavřený dokument
c) příspěvky s informační hodnotou, ale dočasnou (slety) , určené jako zdroj informací pilotům (řídícím) a k diskusi kolem toho
d) neběžný blábol (vzájemné osočování, napadání, urážky, pornografie).

V podstatě si myslím, že VŠECHNY uvedené typy měly na foru své místo a byl bych rád, kdyby tomu tak bylo i nadále. Pro praxi z toho vyplývá, že by se mělo využívat institutu "zvýraznění vlákna", tj. jeho předsunutí na začátek příspěvků v sekci. Takových vláken v každé sekci bylo několik a u nich by se měla garantovat správnost. Nicméně i k těmto vláknům lze diskutovat, nejde o uzavření vlákna! Aktuálnost těchto vláken mají na svědomí administrátoři, případně jiní zlosynové, kteří věci rozumí a mají práva editovat "bez omezení". Tato vlákna z větší části nahrazují různé manuály a měla by být zdrojem základního poučení pilotů a nováčků vůbec. Jejich rekonstrukce je nejdůležitější a měla by být provedena jako první.

K pochopení struktury fora je potřeba se podívat na forum jako na celek, nejen na seznam posledních příspěvků !!!
#51171
Navrhl bych započítávání jakýchkoliv letů po Evropě po dobu trvání VATEUD eventu - http://www.vacc-cz.org/forum/viewtopic.php?id=3692. Jakékoliv \"chartery\", tj. třeba klidně Malaga - Birgminham. Díky masivnímu pokrytí oblastí by bylo vhodné, aby se mohlo létat odkudkoliv kamkoliv a nemuset se omezovat letovým řádem. Jak už jsem v onom topiku psal, třeba pro lety ze Španělska do ČR má člověk málokdy pokrytí aspoň na 50% trasy. Podle mého dobrý nápad, jak nalákat mnoho volaček CSA nad Evropu.
#51179
[quote="tmx"]Navrhl bych započítávání jakýchkoliv letů po Evropě po dobu trvání VATEUD eventu - http://www.vacc-cz.org/forum/viewtopic.php?id=3692. Jakékoliv "chartery", tj. třeba klidně Malaga - Birgminham. Díky masivnímu pokrytí oblastí by bylo vhodné, aby se mohlo létat odkudkoliv kamkoliv a nemuset se omezovat letovým řádem. Jak už jsem v onom topiku psal, třeba pro lety ze Španělska do ČR má člověk málokdy pokrytí aspoň na 50% trasy. Podle mého dobrý nápad, jak nalákat mnoho volaček CSA nad Evropu.[/quote]
WoW, jestli bude čas, tak to v neděli rozjedu ve velkým.
#51299
Tak Cancún je převážně v zimním letovém řádu, protože se to lítá v zimní sezóně. I když to myslim pokračuje až do května. Nevidím problém ti to nějak započítat. Je nahrán zatím zimní leťák.
#51730
[quote="tmx"]Navrhl bych započítávání jakýchkoliv letů po Evropě po dobu trvání VATEUD eventu - http://www.vacc-cz.org/forum/viewtopic.php?id=3692. Jakékoliv "chartery", tj. třeba klidně Malaga - Birgminham. Díky masivnímu pokrytí oblastí by bylo vhodné, aby se mohlo létat odkudkoliv kamkoliv a nemuset se omezovat letovým řádem. Jak už jsem v onom topiku psal, třeba pro lety ze Španělska do ČR má člověk málokdy pokrytí aspoň na 50% trasy. Podle mého dobrý nápad, jak nalákat mnoho volaček CSA nad Evropu.[/quote]
Tak jak se staff staví k uznávání libovolných letů v pokrytých oblastech dnes večer? :)
#51732
Ahoj všem,

V rámci této akce VATEUD by se započtením neměl být problém.
Jelikož započtení letů není možné momentálně zautomatizovat navrhuji následující postup:

1. Započtení letu je možné pro piloty SFO, CPT
2. Klasicky vyplnte FSAcars na daný letový úsek.
3. Jako volačku v tomto případě použijte své číslo pilota (CSA001, 002)
4. Odešlete log na server ČSAv.
5. Kontaktujte mě na email a já lety postupně započítám ručně.

Tato možnost bude pouze po dobu trvání VATEUD eventu.
#53294
Ahoj,
omluvám se všem za svoji neaktivitu v poslední době, ale měl jsem celkem náročný půlrok. Hlavně díky maturitě a přijmacím zkouškám na ČVUT-obor Profesionální pilot. Taky mě , stejně jako Vás ostatní, ovlivnil výpadek fóra. Nyní už se můžu věnovat psaní článků na nový web(na němž práce Vládi a spol výrazně pokročily), pořádání eventů a můžu vypomoci se zkouškama. Chci také upozornit na to, že k dispozici budou další ČSAv reklamní předměty a některé budou nabízeny jako odměny.
Budeme určitě rádi za nápady a připomínky, ať společně s Vámi piloty můžeme vytvořit virtuální společnost podle našich společných představ.
#53733
Pěkné, moc pěkné... já si to zatím vždycky píšu na papír, ale to je dost nekomfortní (všude po stole se válejí popsané papíry, s hodnotami QNH a označení ATISů a tratě... :) ). Děkuji, vidím to na vytisknutí.
#53939
Prvně veřejně vypouštím do světa infromaci, že se pracuje na kompletním redesingu webu.
Předělává se kompletně celá struktura webu a sní vše spojené. Tím dojde i k aktuálnosti celé homepage a informací.
WOW!!!
#54019
Ahoj. Nový web vypadá pěkně. Nemůžu se dočkat až bude plně funkční. A už bych tu měl jeden nápad na zdokonalení co se týče té nové mapy. Přiblížení a nalezení určitého pilota je trošku složitější.Nešlo by udělat, že při kliknutí dole na nějakého pilota v seznamu, by se na něj ta mapa zaměřila ? (přiblížila do určité vzdálenosti a letadlo by bylo veprostřed)
#54053
[quote="ADIO man"]Ahoj. Nový web vypadá pěkně. Nemůžu se dočkat až bude plně funkční. A už bych tu měl jeden nápad na zdokonalení co se týče té nové mapy. Přiblížení a nalezení určitého pilota je trošku složitější.Nešlo by udělat, že při kliknutí dole na nějakého pilota v seznamu, by se na něj ta mapa zaměřila ? (přiblížila do určité vzdálenosti a letadlo by bylo veprostřed)[/quote]

To by mělo jít, dobrý nápad. Ono při testování tam byly vždy max 2 letadla, takže to nikomu nepřišlo :)
#54065
Tracking status znamená rozdíl času na serveru a času dat, která taháme z VATSIMU (a IVAO). Při letu se průběžně kontroluje vaše přítomnost na síti, ale pokud dostáváme data z VATSIMU zpožděně, nebo vůbec (občas se to stane), tak se tam vaše volačka prostě neobjeví a není možnost ji ověřit. Takže pro tento případ je tam tenhle widget, který vám řekne, v jakém stavu se ta funkce nachází.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37