Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
Uživatelský avatar
By Schindler
#101478
[quote="ThomassoCZ"]Díky mnohokrát :-) Ten RTO od tebe vůbec nebyl hezkej :D[/quote]

Ale bylo ... někdo mi to tenkrát taky udělal, tak to teď všem oplácím :D A vy jste se s Danem dohodli, že budete dělat všechno najednou :) Tenhle okamžik by měl být zapsán v paměti ... Já si pamatuji datum zkoušky nazpaměť :)

[quote="dan542"]Taky díky :-)[/quote]

Za co? Za tu opravenou letovou hladinu :P
By PBily
#102447
Pánové,

všem díky za včerejší prohánění po obloze. Bylo to super. A díky za pomoc při hledání procedure ILS 24 z OKL :-D Nějak mi nedošlo, že ji nemám hledat na STARu, ale na ILS listu :-)
Byl jsem fakt nadšen! Sice jsem hodnost SFO nedostal, ale moc se mi to líbilo. Hezky jsem si tam vyhrál s letem na VOR po radiálech. LNAV a VNAV jsem používal minimálně. Jen jsem při letu po holdingu jaksi opomněl na snos, ale chybami se člověk učí, takže příště to bude mnooohem lepší ;-)

Díky řídícím, pilotům i Filipovi!
Petr
Uživatelský avatar
By JAV
#102448
Měl jsem chuť se tě zeptat, kolik OKL vorů vidíš (v rámci zužitkování tvého inovačního petnciálu z Varů). Pak jsem jako úd zkušební komise zachoval dekórum.

A protože marketingu není nikdy dost -- pro všechny ostatní: nejen Divoadlo Semafor vyrábí radost -- podobnou taškařici můžete na vyžádání dostat od svých ATC každý COD.
By PBily
#102451
[quote="JAV"]Měl jsem chuť se tě zeptat, kolik OKL vorů vidíš (v rámci zužitkování tvého inovačního petnciálu z Varů). Pak jsem jako úd zkušební komise zachoval dekórum.

A protože marketingu není nikdy dost -- pro všechny ostatní: nejen Divoadlo Semafor vyrábí radost -- podobnou taškařici můžete na vyžádání dostat od svých ATC každý COD.[/quote]

:-D Já věděl, že mi to brzy vrátíš :-)))

Ale ta pomoc hledej na ILS byla k nezaplacení.... Já mám trošku problém v tom točení HDG nebo CRS tlačítka. Nemůžu použít kolečko, protože to mám na přiblížení a oddálení obrazu, tak jen levé a pravé tlač. myši. Jenže to je strašně pomalé. Třeba jak jsi mi dal doprava 040 (já měl samozřejmě HDG úplně někde jinde, než ve směru letu - chyba) a než jsem to natočil, už jsi volal, zda jako budu točit nebo ne. Ale třeba se jednou dočkám pořádného HW....
Uživatelský avatar
By JAV
#102456
A co takhle chopit se kniplu nebo beranů a zatočit doprava a následně stabilizovat kolečkem. Nemluvím o změně kursu někde na trati, ale o tréninkové zátěži, kde je třeba poněkud nestandardně rychle reagovat. Tak se to nikdy nedělá? Omlouvám se, že takový neumětel učí orly lítat a vrány přistávat.
By PBily
#102457
Dělá, ale mně nefunguje podržení výšky autopilotem a možnost točení berany. Další otázka je... A to to neudržíš ve výšce? Jasně že jo, ale nefunguje mi autothrottle a pak musím hlídat všechno a zase nemůžu moc dobře točit knoflíkem, protože mám virtual kokpit a on se hýbe a myš stojí, takže nic pořádně nenatočím :-D

Já vím, jsou to výmluvy, proto jsem souhlasil s náhradním termínem zkoušky... Prostě lítání na počítači není úplně to pravé ořechové. Ale zeptej se kluků, jak jsem přistál na 12 v Klášterci... :-D Škoda, že nefungovaly pedály, chtěl jsem jít s tou 737 do skluzu ;-)

Mimochodem, provést úkon do 20s od potvrzení je podle mě pořád OK. Nebo ne?

Petr
Uživatelský avatar
By JAV
#102458
Provedení úkonu se neměří od potvrzení, ale od vydání instrukce. Pilot provádí úkon po obdržení instrukce a paralelně readbackuje. Jinak roger; mne na lítání nejvíc bavilo/baví to na ruku, ale chápu, že to není vždy jednoduché ani ideální.
Uživatelský avatar
By CSA075
#104026
Gratuluji CSA779 Petru Kotovi k povýšení do hodnosti SFO.

Petr byl odhodlaný a snaživý, co mu bylo vytknuto v tréninkových letech, tak si na to dal již príště pozor. Zkoušku zvládl a proto mu přeji mnoho zajímavých zkušeností z evropských destinací.

Mnoho štastných přistání :)
By Jouza
#104037
Grats k pozehnani letu do teplych krajin. Skoda ze vcera prestoze byl COD bylo nak malo provozu.
Uživatelský avatar
By Schindler
#104043
Gratuluji a přeji ti čistou oblohu nad Evropou, abys viděl při přistáních ty pěkné slečny na plážích :-P Ale pak radši nech přistát autopilota, mohlo by to špatně skončit :)
Uživatelský avatar
By CSA075
#104048
[quote="Schindler"]Gratuluji a přeji ti čistou oblohu nad Evropou, abys viděl při přistáních ty pěkné slečny na plážích :-P Ale pak radši nech přistát autopilota, mohlo by to špatně skončit :)[/quote]


Jako u tebe :lol:
By OK976
#106226
Jupíííííí - SFO je doma :) Speciálně díky PP a TB za spoustu trpělivosti :)

PP: situace nad OKL - přílet nad OKL po radiále a hold nad OKL s parallel entry byl docela záhul, ale fajn :)
BS: hezká situace s non-responding aircraft on runway ;)
Uživatelský avatar
By Schindler
#106227
Tak to gratuluji, ale doufám, že teď nepolevíš se svojí aktivitou :) Ať to lítá a hlavně stejný počet přistání jako vzletů :)

Letadlo na dráze potom nebylo, ale kolega JK na můj popud zahltil frekvenci natolik, že jsi to povolení prostě nedostal :) GA čeká každý, ale dospět sám do bodů, kdy nedostanes povolení a rozhodnes o GA ty , se moc často ne nevidí, většínou rozhodne řídící.
By OK976
#106230
[quote="Schindler"]Tak to gratuluji, ale doufám, že teď nepolevíš se svojí aktivitou :) Ať to lítá a hlavně stejný počet přistání jako vzletů :)

Letadlo na dráze potom nebylo, ale kolega JK na můj popud zahltil frekvenci natolik, že jsi to povolení prostě nedostal :) GA čeká každý, ale dospět sám do bodů, kdy nedostanes povolení a rozhodnes o GA ty , se moc často ne nevidí, většínou rozhodne řídící.[/quote]

Ono to bylo docela jednoduchý rozhodnutí - nad NDB Liboc jsem nedostal povolení, tak jsem prostě přestal s approachem a šel nahoru :)

A s aktivitou nepolevim :) akorát už nebudu lítat jenom v rámci LKAA, ale konečně do zahraničí :)
Uživatelský avatar
By kopcimek
#106232
..a už letí k Henlajnům :D Gratulace i za včerejší APP, líbilo se mi to ;)

přestat s approachem = přerušit přiblížení :D :D (to neni výtka, jen mi to baví ty obraty :) )

PP
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16