Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
Uživatelský avatar
By Filipos
#90353
V reálu letěla OK-HCA přes Gatwick a HCB přes Berlín :) (HCC9996/8)
Uživatelský avatar
By tmx
#90372
V souvislosti s tím mě ale napadlo, jestli by nebylo vhodné vypnout letní chartery, které byly prodlouženy?
Uživatelský avatar
By SenorAmigo
#91391
Pro ty co nesledují naši FB stránku a stránku csav.cz :
Je tam poděkování za vaši podporu, vaše létání a také oznámení o tom, kdo obdrží jako odměnu za aktivitu kalendář s letadly ČSA na rok 2012 + možná i nějaké lítání na simulátoru B737 v Klášterci.
Kalendářů se bude rozdávat 6. Pět dostanou piloti dle největšího počtu letů
Michal Němec
Jan Sosna
Martin Vojík
Jakub Kalník
Bedřich Schindler

a ten poslední kalendář jsme za instruktory vybrali pro toho, kdo v uplynulém roce udělal největší pokrok. Je to Radomír Jedlička, který dle nás projevoval největší aktivitu při zlepšování svých leteckých dovedností a znalostí, a to přesto, že začínal úplně od nuly. Pochvalu si zaslouží i ostatní piloti, co byli ve výcviku. :) Bylo to s váma super.
Děkujeme za vaši přízeň a podporu

Budeme se těšit zase v novém roce
Uživatelský avatar
By firlet
#91443
[quote="SenorAmigo"]Pro ty co nesledují naši FB stránku a stránku csav.cz :
Je tam poděkování za vaši podporu, vaše létání a také oznámení o tom, kdo obdrží jako odměnu za aktivitu kalendář s letadly ČSA na rok 2012 + možná i nějaké lítání na simulátoru B737 v Klášterci.
Kalendářů se bude rozdávat 6. Pět dostanou piloti dle největšího počtu letů
Michal Němec
Jan Sosna
Martin Vojík
Jakub Kalník
Bedřich Schindler

a ten poslední kalendář jsme za instruktory vybrali pro toho, kdo v uplynulém roce udělal největší pokrok. Je to Radomír Jedlička, který dle nás projevoval největší aktivitu při zlepšování svých leteckých dovedností a znalostí, a to přesto, že začínal úplně od nuly. Pochvalu si zaslouží i ostatní piloti, co byli ve výcviku. :) Bylo to s váma super.
Děkujeme za vaši přízeň a podporu

Budeme se těšit zase v novém roce[/quote]

Ooooo .. Vazeni panove instruktori, dekuji za uznani a musim podekovat za zde vymysleny system a podporu od vas, protoze pri uz nekolika sletech nejen v CR, ale i v zahranici mi vsechny informace a postupy hodne ulehcily zivot, zajistily vetsi zabavu a odlehcily ATC :-)

Horsi je, ze uz zase zacnu brzy otravovat - jen co se mi povede udelat teoreticky test na CPT :-)

Preju krasne svatky a jeste lepsiho Silvestra ..

Diky
Uživatelský avatar
By marenadl3
#91538
Také gratuluji a přidávam navíc jeden dotaz.

Nemělo by se to hodnotit podle letových hodin, nikoliv podle počtu letů? Někdo má třeba méně letů, ale zase lítá vzdálenější a časově náročnější destinace... :)
Prosím, nikdo to neberte jako narážku, toto je zcela obyčejný dotaz. Díky. :)
Uživatelský avatar
By mipeba
#91540
No hele ono je to celé tak trochu nespravedlivé. Já mám holt možnost takový nálet mít a jiní ne.
Myslím, že bych věděl jak na to, jenže je to moc práce a otázka zní jestli se to vyplatí. Občas koukám na mapů letů ČSAv a v kombinaci s vRoute se někdy nestačím divit.
Let z Hurghády do Prahy ve FL280 B738. Nebo třeba kouknu na TV a dotyčný má prázné nádrže v křídlech a plný centr. Nebo třeba nám pilot u toho usne a o pár desítek mil přelítne Prahu.
Některé věci by asi měli jít nějak vyčuchat ze Šemíka....
Ale zpět na začátek mé myšlenky, stálo by to asi hodně práce a usilí udělat systém hodnocení který by byl spravedlivý. A stejně by ho asi někdo napadl...
No holt mám možnost více létat, a to bych přál vám všem kluci.
Uživatelský avatar
By Lapak
#91548
[quote="marenadl3"]Také gratuluji a přidávam navíc jeden dotaz.

Nemělo by se to hodnotit podle letových hodin, nikoliv podle počtu letů? Někdo má třeba méně letů, ale zase lítá vzdálenější a časově náročnější destinace... :)
Prosím, nikdo to neberte jako narážku, toto je zcela obyčejný dotaz. Díky. :)[/quote]

IMHO je z těchto dvou variant spravedlivější právě počet letů. Protože co si budem povídat, co je na tom letu to "nejtěžší" je příprava, vzlet, dejmetomu stoupání a pak klesání a přistání. Let v hladině už zas tak moc snahy nevyžaduje, max. nějaký step-climby. Maximálně co děláš při letu v crz tak plánuješ přistání... Proto mi přijde spravedlivější hodnotit počet vzletů a přistání, než počet hodin strávených v hladině (kdy v tom cockpitu vlastně ani nemusím většinu času být...)
Uživatelský avatar
By mipeba
#91551
Souhlas Jakub. Prostě nějaké komplexnější hodnocení (jak plusové body, tak i trestné mínusové).
Jenže aby to bylo 100% spravedlivé je asi nereálné.
By oupa
#91553
Chtěli jsme jednoduše ocenit prostou aktivitu, takže proto jsme do toho nemíchali incidenty, zbytkové množství paliva či alkoholu, ani dobu, kdy byly lety provedeny a podobně. Aktivita je pro mě počet letů. A Michal má pravdu v tom, že nemám aktuálně času nazbyt v tom ohledu, abych takovou statistiku, ze které by vypadl ten nejlepší überpilot vymýšlel, a vlastně ani nechci protože tuším, že by to nedopadlo dobře :)
By oupa
#91554
Jinak takto, tabulka podle letových hodin obsahuje obdobný seznam pouze v jiném pořadí, plus se nám tam na hezké páté místo vklínil jeden nejmenovaný vytrvalec s vojenským transportním letounem, a vyhrál by to samozřejmě Martin Vojík, pravidelně a trpělivě testující dolet strojů ATR.
Uživatelský avatar
By SenorAmigo
#94643
Dle tohoto článku na airways.cz : http://airways.cz/clanek/2012-03-02/hol ... nd-express

se chystá spolupráce s Iceland Express minimálně další rok. Přibudou další linky. Mezi nima také přímé spojení mezi Islandem a Prahou. Zajímavostí je, že HCA budou lítat také z letiště AKUREYR (BIAR), kde jsou velice zajímavé přiblížení. Pro letadla co jsou na to certifikovaná ILS 5° nebo pěkně vyosený LOC/DME 3°, či circle to land. Nadmořská výška letiště je 9ft a okolní překážky mají až 5060ft. Pro zájemce mapy zde: http://caa.is/media/PDF/AD_2_BIAR.pdf

Linky budeme přidávat do našeho letového řádu souběžně jak se budou lítat v realu.
Uživatelský avatar
By CSA075
#94649
[quote="SenorAmigo"] Zajímavostí je, že HCA budou lítat také z letiště AKUREYR (BIAR), kde jsou velice zajímavé přiblížení. Pro letadla co jsou na to certifikovaná ILS 5° nebo pěkně vyosený LOC/DME 3°, či circle to land. Nadmořská výška letiště je 9ft a okolní překážky mají až 5060ft. Pro zájemce mapy zde: http://caa.is/media/PDF/AD_2_BIAR.pdf
[/quote]


Tak to aby se pomalu začala hledat nová scenerka, už se těším.....

Měla by být součástí Iceland X od Aerosoftu
Uživatelský avatar
By SenorAmigo
#95480
Rád bych do našeho týmu instruktorů přivítal Pavla Kubáče .
Pavel je dlouholetý člen ČSAv a má hodnotný nálet i v reálu, včetně vlastnictví licence ATPL Frozen.
Těším se na spolupráci, lepší efektivitu a nové oživení našeho působení.
Doufám, že Tě to bude bavit a svěřenci budou vždy pilní :).
Uživatelský avatar
By CSA075
#95488
Já se na spolupráci také moc těším, co se týká zábavy tak tam strach nemám, jinak bych do tohoto nešel a co se týká svěřených oveček, to nebude záležet jen na mne :)
Uživatelský avatar
By kopcimek
#95493
Tož vítej pane kolego! S těmi ovečkami je někdy těžké pořízení, ale věřím, že to zvládneš ;)
Uživatelský avatar
By CSA075
#95495
Ahoj Peto, diky a také se těším na spolupráci a doufám že se také někde uvidíme, ať na nějakém meetinku a nebo v Klášterci....
Uživatelský avatar
By Alfista164
#95559
I když se zpožděním, ale přeci. Také Tě vítám a hodně pevných nervů do budoucna! :)
By oupa
#96741
V souvislosti se stěhováním serveru bych rád požádal ctěné pilotstvo, aby nějaký čas používalo pro přístup na web adresu http://www.csavirtual.cz. (new.csav.cz bude ještě nějaký čas ukazovat na starý server, kam dám pouze redirect).
Dále bude od pondělí nutno updatovat Šemíka, jehož nová verze bude k dispozici během víkendu. Poslední let na starém serveru prosím ukončit do nedělní půlnoci (ideálně dříve).

Na adrese http://new.csavirtual.cz již nyní běží mirror webu z dnešního odpoledne, pokud chcete, přihlašte se a zkuste funkce - případné chyby reportuje mailem. Díky.
Uživatelský avatar
By mipeba
#96839
Server password - na tom končím ve verzi na Androidu i v PC na Win. Zkoušel jsem to co mám pro přístup na web a nic. Mohl bys mi to dát do mailu. Chápu že dávat to sem není ono. Dík
By oupa
#97596
Po větších či menších peripetiích jsem dnes aktualizoval letový řád. Obsahuje pravidelky ČSA, reálné květnové lety HCC, které jsme nastavili až do 31.10. a codeshary, které má ČSA v tištěném řádu.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15