Stránka 12 z 16

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 10:33
od Miquel
Ahoj. Mam technickou. Dnes v brzkých hodinach jsem letěl z Brna do DTNH Enfidha Hammamet International Airport. K mému údivu když jsem šel na přistani a ILS což mi FMS ukazovalo a vše vypadalo ok tak letište na scenerii nebylo nikde. Udělal jsem asi dva okruhy a nic jsem nikde neviděl. Zvolil jsem tedy v Tunisku jiné letiště dle letových plánu CSAV a to DTTJ. Tam jsem přistál a vše ok. po zabrždění mi vyskočil Šemík s reportem proč jsem přistál jinde. Napsal jsem, že letiště neni ne scenerii a do okenka Jsem zadal umistění DTTJ. Ukončil let atd. Zkusil jsem se v FSX nehodit nan DTNH abych viděl proc jsem ho přehledl. Jednoduše, FSX mi ho nenabídla. Není v ní. Ale ČSAV mi ukazuje že jsem pořád na DTNH? Co mám dělat? Nemůžu odletět letiště když mi ho nedává FSX. Budu za to platit ČSAV+ za přesun? A je to chyba jen u mne nebo taky nemáte DTNH? Mam nainstalovaný i Global a Evropu.

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 10:35
od Čondra
Musíš dodat scenerkou. Enfidha byla otevřena v roce 2009. Do FSek není defaultně promítnuto.

OK

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 10:40
od Miquel
[quote="Čondra87"]Musíš dodat scenerkou. Enfidha byla otevřena v roce 2009. Do FSek není defaultně promítnuto.

OK[/quote]
Aha a seženu ji kde? když hopsnu na jejich stránky tak mi to píše, že se připravují.

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 10:46
od Čondra
http://www.ivaotn.org/resources/scenery

Tady je u konkurence, ale do FS2004...

OK

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 10:49
od Miquel
Moc děkuji. uvidím jestli pujde do FSX. Ať aspoň můžu odletět. :-)

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 11:29
od oupa
[quote="Miquel"]Ale ČSAV mi ukazuje že jsem pořád na DTNH? Co mám dělat? Nemůžu odletět letiště když mi ho nedává FSX. Budu za to platit ČSAV+ za přesun?[/quote]

Divert byl schválen, lokace by tedy měla být DTTJ.

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 11:40
od Miquel
ale kdyz si dam detail pilota tak tam mam ze jsem na DTNH prave.

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 11:55
od oupa

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 12:01
od Miquel
Aha tak uz zmeneno. V 10 hod jsem koukal a nebylo to takhle. Super. Tak vse ok a vyreseno. Dekuji moc. Muzu konecne domu :-D

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:23 srp 2012, 22:18
od dan21
Zdravim,

letim ted ze Splitu. Zapnul jsem semika, vse bylo ok, ale po startu mi zacal vypisovat \"no response from server\".
Netusim jaky server to je, zda CSAv nebo sit. Ale na radaru me ATC vidi.

Po pristani mam zaslat report rucne? Nebo jak se toto resi?
Jinak mam verzi semik 43, letel jsem vcera a vse bylo ok.

diky za radu

dan

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:24 srp 2012, 01:13
od dan21
Tak let se zapsal, jen mapa (a tim padem i trat) se v pirepu nezobrazuje. Tak snad ok.

Jeste jsem zaletel jeden let a vse probehlo bez problemu...

d,

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:24 srp 2012, 14:53
od marenadl3
Jestli se přičetly hodiny, je to správně. :)

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 11:31
od Schindler
Už jsem hlasoval v té anketě, ale můžeme jen jednou, což je škoda, ale dobrý nápad :)

A předkládám návrh na novou funkci, kterou do našeho Šemíka zařadit. Dnes byl jeden jistý přílet do Tuřan, tak jsem mu chtěl udělat radost (nevím, jestli by to tedy pro něj radost byla), tak jsem se připojil jako řídící. Čekám na něj a říkám si, že nějak dlouho neletí, tak sem mrkl na v-route, tam nebyl a na ČSAV - mapa letů byl, ale z pauzou. Vzhledem k tomu, že to nevidím takhle poprvé, tak mě to začíná trošičku točit, jméno pilota uvádět nebudu, ale prostě když se někdo ve vzduchu zastaví třeba na více jak 2,5 minuty (občas se může stá, že se to sekne, nebo se načítá u slabších PC terén) a prostě ten let odpojit a ať si to letí znova. Když nemám čas, tak to vypnu a nazdar snad.

Máte to tu i z důvodem :)

Díky,
BS

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 11:57
od oupa
Ano, s tímhle se počítá v dalším update. Pravděpodobně se po určité kritické době pauzy Šemík sám zavře.

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 12:02
od dan21
Kdyz uz se bavime o semikovi...

neslo by nejak osetrit palivo na zpatecni cestu? Predpokladam, ze v realu, kdyz se leti kratsi trat, tak ma letadlo palivo i na cestu zpet.
Napada me treba zaskrtavaci policko \"zpatecni let\", cimz by semik po pristani pocital zbytkove palivo + palivo na cestu zpet.

+ rychla otazka: do jake vysky po startu je treba drzet uhel 10°kvuli tailstrike?

diky diky

dan

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 12:54
od ThomassoCZ
imho tak +/- 2 vteřiny po positive rate.. :)

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 13:56
od Jindra
Pokud to člověk udělá správně a má správně vypočtené rychlosti, tak po rotate a správně rychlém (tedy spíš pomalém) přitažení letadlo krásně přejde do stoupání, aniž by se muselo někde kolem 10° čekat až se to odlepí. Záleží tedy samozřejmě na dalších okolnostech, jaký je to addon, apod. - a taky např na organické hmotě nacházející se mezi židlí a monitorem.. :)

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 14:06
od Čondra
Trimovat, trimovat, trimovat

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 14:12
od dan21
jasne, s tim neni problem. Ale otazka znela do jake vysky to semik pocita. Tzn. v kolika feetech nad zemi muzu pritahnout vic nez onech 10°. Vzdy radeji cekam trosku dyl. Cili idealne chci \"slyset\" napr. 100ft nad drahou :)

A s tim positive rate - mam pmdg 737ng a tam mi to nikdo bohuzel nehlasi :)

diky

dan

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 14:18
od Jindra
[quote="dan21"]
A s tim positive rate - mam pmdg 737ng a tam mi to nikdo bohuzel nehlasi :)
[/quote]
To snad vidíš na variu, ne?
Zbytek ví pouze oupa.

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 14:19
od Čondra
Positiv rate letadlo nehlásí.. Hlásí ho PNF. Positive rate lze poznat např. na výškoměru - letadlo začne stoupat.

OK

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 14:21
od dan21
jasny, rozumim. Driv jsem byl zvykly z wilca, tam to PNF nahlasil. Ale rozumim, ze i on si to musi nekde precist :)

ok, zatim diky

dan

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 16:58
od oupa
Jakmile letadlo není \"onGround\", což je fsuipc offset 0x0366, tak se to už nekontroluje.
Z hlavy nevím sample rate při vzletu, ale nejvíc to bude 1 sekunda.
Takže někdy v intervalu 0 - 1 sekundu po odlepení hlavního podvozku se to přestává kontrolovat.

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 17:08
od dan21
ok, diky za odpoved.

A co to palivo na zpatecni cestu? My smysl to v simulovanem letani resit?

diky

dan

ČSAV Šemík

PříspěvekNapsal:30 srp 2012, 17:09
od Jindra
Ten offset znáš z hlavy? :)