Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
By oupa
#95054
Vážení piloti, rádi bychom pozvali na první letošní dlouhodobou akci s názvem USA Tour. Chystáme to už delší dobu (podobnost se souběžnou akcí místního kynologického sdružení je čistě náhodná :)) a nyní je na světě draft plánu cesty. Zde je odkaz: https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... MQlE&gid=0

Plán se skládá z hlavních, dlouhých letů, označených modře, které jsou plánovány na soboty.
Dále, pro ty, kteří chtějí létat častěji, ale kratší lety, je vždy dlouhý leg rozdělen na dva kratší, z nichž se první letí ve středu a druhý společně s dlouhým v sobotu, tak, aby se všichni sešli na uzlovém bodě najednou. Lze to pochopitelně kombinovat.
Neděle jsou potom vyhrazeny pro fakultativní výlety v dané lokalitě.
Rádi bychom, aby se létalo pokud možno pohromadě. Chtěli bychom dodržet pravidlo, aby byl vždy přítomen alespoň jeden pilot s hodností INS či CPT, a proto zřejmě umožníme účast i SFO, budou-li mít zájem. Lety budou normálně zaneseny do letového řádu jako chartery a nebude je tedy nutné kupovat, nicméně budou mít omezenou platnost na daný den či týden (ještě upřesníme).

Začátek je naplánován hlavně s důvodu CTP na začátek dubna, ale pokud v širším kolegiu domluvíme zde na vhodnějším termínu, není to problém.
By oupa
#95056
Jo, anketa se koukám nepovedla, vynásobte si procenta dvěma a odpovězte i tak, díky ;)
By oupa
#95059
Jo, a samozřejmě budem moc rádi, když se k nám přidají různí freelanceři, akce není omezena členstvím v ČSAV.
Uživatelský avatar
By Lapak
#95079
Nápad myslím super, účast všude samozřejmě nemůžu slíbit, ale na ty krátký legy bych si snad čas najít měl...
Uživatelský avatar
By mipeba
#95087
Nápad super, když už mám toho CPT, ale soboty jsou vyloučeny. Takže beze mě.
By oupa
#95098
No, o důvod víc, umožnit u těch letů alespoň nějaké rozpětí, aby případně mohl účastník skupinu dohonit, pokud nebude moct zrovna v termínu.
By SWR2831
#95124
Kdybych nemel uz ameriku obletlou, tak bych se pridal, ale chystam se na afriku. toto jsou aktualni destinace swissu. co treba?
AFRIKA
Ägypten Kairo (CAI) Hurghada (HRG)*
Marsa Alam (RMF)* Sharm el Sheikh (SSH)*
Ghana Accra (ACC)*
Kamerun Douala (DLA) Yaounde (NSI)
Kenia Mombasa (MBA)* Nairobi (NBO)
Marokko Agadir (AGA)* Marrakesch (RAK)*
Mauritius Mauritius (MRU)*
Namibia Windhoek (WDH)*
Südafrika Kapstadt (CPT)* Durban (DUR)*
Johannesburg (JNB) Port Elizabeth (PLZ)*
Tanzania Dar Es Salam (DAR) Kilimanjaro (JRO)*
Uživatelský avatar
By firlet
#95139
Nu proc ne .. do Ameriky bych se rad podival .. a v soboty by to asi slo .. prebalovat holt bude zena :-D
By rc_czech
#95158
Platnost jednotlivych linek bude tyden, plus v destinacich OnDemand na fakultativni vylety :)
Uživatelský avatar
By roadmonster
#95198
[quote="rc_czech"]Platnost jednotlivych linek bude tyden, plus v destinacich OnDemand na fakultativni vylety :)[/quote]

Jo, to je fajn - jenomže když to poletím sám, tak to zdaleka nebude taková legranda ;)

EDIT - ještě mě napadlo, že teda budete nejspíš muset uvolnit i nějaký chartery pro přelet tam. Pokud teda člověk (CPT a výš mezi lidi nepočítám, to jsou nadlidi :D ) nestihne odletět některý z legů nebo nedej bože návrat zpět do Evropy, je jeho jedinou nadějí jump seat?
Uživatelský avatar
By Lapak
#95202
Když jsme u toho, na kolik cca vychází jump seat přes oceán pro 738? Ať začnu šetřit... :)
By rc_czech
#95206
[quote="roadmonster"][quote="rc_czech"]Platnost jednotlivych linek bude tyden, plus v destinacich OnDemand na fakultativni vylety :)[/quote]

Jo, to je fajn - jenomže když to poletím sám, tak to zdaleka nebude taková legranda ;)

EDIT - ještě mě napadlo, že teda budete nejspíš muset uvolnit i nějaký chartery pro přelet tam. Pokud teda člověk (CPT a výš mezi lidi nepočítám, to jsou nadlidi :D ) nestihne odletět některý z legů nebo nedej bože návrat zpět do Evropy, je jeho jedinou nadějí jump seat?[/quote]
TAM se leti CtP Viden - Chicago, Zpet KEWR-Kefavik-EU.
By SWR2831
#95243
[quote="firlet"]Nu proc ne .. do Ameriky bych se rad podival .. a v soboty by to asi slo .. prebalovat holt bude zena :-D[/quote]
Ty se neumis prebalit sam?...nee! Jen sranda.. :D Tak si to uzijte ja mirim do afriky.
Uživatelský avatar
By roadmonster
#95289
[quote="rc_czech"]
TAM se leti CtP Viden - Chicago, Zpet KEWR-Kefavik-EU.[/quote]

Prosímtě, já jsem u BIKF-KEWR na hranici doletu s kaštanama, na ferry range bych to ještě dal odněkud z UK, ale z Vídně jsem naprosto mimo, musel bych nějakých 600nm doplavat :P (O Chicagu nemluvě)

Dobrý, asi se k vám příležitostně připojím jako soukromník.
By oupa
#95430
Linky na první týden jsou v systému ( viz http://www.csavirtual.cz/cs/flight-ops/usa-tour-2012/)
Na přepravu na místo lze využít:
a) OK-8100 LOWW - KORD
b) OK-8101 KEWR - KORD

Všechny linky, tedy i tyto, jsou pro SFO, nicméně s podmínkou účasti na TOUR. Všem /nejen SFO/ se doporučuje revidovat svoje znalosti o problematice NAT. Pro lety po USA pak můžete využít třeba pár postřehů z http://www.csavirtual.cz/cs/vyukove-cen ... heat-sheet
By Dagger
#95442
Odkaz hází (alespoň mně) chybu 403.
Uživatelský avatar
By Lapak
#95443
Nápodobně, \"403 - Nemáte oprávnění k prohlížení tohoto zdroje.\" příhlášenej jsem.
By oupa
#95444
Umažte si závorku, kterou tam doplnil zdejší systém tvorby odkazů.
Uživatelský avatar
By Pavel
#95445
Mě to teda funguje. Jinak problémy z odkazy je možné řešit vložením tagu code
Kód: Vybrat vše
www.brodhaq.eu
By oupa
#95446
Ano, já to mezitím opravil. Navíc jsem to předtím zapomněl publikovat pro veřejnost, takže by to stejně nešlo. Ale už je to OK.
By oupa
#95498
Doplnil jsem plán na druhý týden cesty a nějaké stručné povídání k tomu.
Uživatelský avatar
By Schindler
#95510
Začínám silně uvažovat o účasti. Teď jen nějak dostat tu kraksnu z Dublinu do Vídně. Ale když mi senioři nebudeme nějaký víkend moc, tak když poletíme jednou sami, tak se nám hodiny za hlavní přelet nezapočítají, né?
By oupa
#95519
Proto je u letů v řádu rozpětí, abys to mohl doletět, když jednou nebudeš moct letět hromadně. Jinak z Dublinu můžeš, pokud nestihneš sobotní CTP, i přes BIKF (přímo přes ondemand) - KEWR - KORD.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12