Diskuze sdružující všechny mise Czech Air Force Virtual.
#124358
Toto téma slouží k uveřejňování akutálních letových úkolů a misí 24. základny dopravního letectva Kbely, tedy akutálních operačních letů, které nejsou standardně v nabídce CEF.

Obrázek

SUMMIT V NEW YORKU A PŘEVOZ VÁLEČNÉHO VETERÁNA

Operační oddělení 24. základny dopravního letectva Kbely

Předseda vlády Bohuslav Sobotka se ve dnech 28. a 29. září 2015 v New Yorku účastní dvou mezinárodních summitů, věnovaných boji proti Islámskému státu a k mírovým operacím OSN. Proto bylo Úřadem vlády ČR zažádáno o užití vládního speciálu.
Mimo premiéra bude umožněna přeprava válečného veterána, desátníka Josefa Brychty, na vyšetření do Florida Hospital, USA. Josef Brychta před rokem utrpěl na zahraniční misi střelné poranění nohy. Spolu s ním letí jeho ošetřující lékař a operatér MUDr. Petr Vašek z ÚVN a zástupce nadačního fondu Hynek Čech. Účelem návštěvy je lékařské konzilium v USA ke zdravotnímu stavu a další možné léčbě bývalého vojáka.
Na zpáteční cestě bude vládní speciál využit taktéž k přepravě prezidenta Miloše Zemana, který se bude taktéž vracet ze summitu v New Yorku.


Letový rozkaz 29-09-15

Zajistěte přepravu předsedy vlády do New Yorku (JFK - KJFK) a přepravu desátníka Brychty na letiště v Orlandu (MCO - KMCO).  Poté se zpět vraťe na JFK a zabezpečte přepravu předsedy vlády spolu s prezidentem republiky.

LKKB - KJFK
KJFK - KMCO
KMCO - LKKB


Průběh letového úkolu reportujte zde, bude již započítán do vašich nalétaných hodin.

Briefing

Letoun:
A-319 CJ (Popřípadě jakákoliv adekvátní náhrada)
Reg: 2801
Crew: 10
Pax: 18
Cargo: 1850 Kg
Route: Vzhledem ke pravidelným změnám NAT tratí si let naplánují posádky sami k času svému odletu. Ideálně zde: http://rfinder.asalink.net/free
Callsing: CEF002 (LKKB -> KJFK -> KMCO -> KJFK), CEF001 (KJFK - LKKB)
RMK: Do poznámky nezapomeňte uvést OPR/ CZECH AIR FORCE VIRTUAL STS/HEAD RMK/PRIME MINISTER OF CZECH REPUBLIC ON BOARD (pro let z JFK: PREZIDENT OF CZECH REPUBLIC ON BOARD)
#124385
Nevím, jestli někdo převezl A319 z Prahy na JFK, ale vzhledem k tomu, že transatlantické lety neumím, tak jsem včera alespoň přepravila A319 v zastoupení CL30 z JFK do Orlanda. Bohužel jsem si špatně přečetla zadání, takže v Orlandu máte momentálně krom desátníka Brychty také prezidenta. Pokusím se ho vrátit zpět na JFK tak brzy, jak to bude možné. Premiér je nezvěstný.

Výpis z Vataware k nahlédnutí zde: http://vataware.com/flight/560c044c535233155c000002
#124628
Obrázek

ROTACE VOJÁKŮ ÚKOLOVÉHO USKUPENÍ V AFGHANISTÁNU

V neděli oficiálně předali příslušníci 4. strážní roty BAF v operaci Resolute Support operační úkol vojákům 5. strážní roty, kteří od tohoto okamžiku na dalších šest měsíců zodpovídají za ochranu prostoru v okolí nejvýznamnějšího afghánského letiště Bagram. Jádro jednotky tvoří vojáci 71. mechanizovaného praporu z Hranic na Moravě.

Úkolem 5. SR BAF v operaci Resolute Support (Rozhodná podpora) je provádět bezpečnostní opatření v severní části bezpečnostní zóny Bagrám v rámci společných operací s americkými partnery s cílem zamezit nepřátelským aktivitám namířeným právě proti základně Bagrám. Tohoto je dosahováno prováděním patrol na vozidlech i pěšky, nově plně s podporou taktického bezpilotního letounu ScanEagle.


Letový rozkaz 18-10-15

Zajistěte rotaci jednotek operujících v rámci úkolového uskubení BAF (Bagram Air Field).

LKKB - OAIX
OAIX - LKKB


Briefing:

Letoun:
A-319 CJ (Popřípadě jakákoliv adekvátní náhrada)
Reg: 2801
Crew: 7
Pax: 85
Cargo: 3821 Kg
Route: DCT PEMUR L984 NIROV M991 OLGIN B494 MKL B491 BISNA M23 MARAL B450 BIBIM N644 LEMOD M696 VUSAR DCT
Callsing: CEF540, po vstupu do afghánského vzdušného prostoru ISF01KT (ISAF01KT)
RMK: STS/ATFMX PBN/A1B1D1L1O1S2 COM/J1J5 DOF/130701 REG/2801 EET/(doplní posádka dle času vzletu) SEL/HJAR OPR/CZAF VIRTUAL RMK/CALL SING AFTER LEMOD ISF01KT

Pokud to dovolují povětrnostní podmínky, tak je doporučeno při příletu na leteckou základnu Bagram použít TAKTICKÉ PŘIBLÍŽENÍ Hlášení o letu odešlete prostřednictvím tohoto formuláře: http://cefvirtual.cz/zapisnik.php
Naposledy upravil(a) Gelba dne 18 říj 2015, 20:45, celkem upraveno 1 x.
#124641
[quote="Petra Ondráčková"]
Nedalo by se to zaletět s mezipřistáním? Přece jenom 6 hodin letu je hodně takhle ve všední den. Pokud ano, kde je doporučené mezipřistání provést?
[/quote]
Babo, půjčej si z muzea Antonov An-12 a střihnou si to s mezipřistáním :-)))) A u Bagramu si můžou prubnout přistávací manévr typický právě pro An-12 :-) a nemusej kvůli tomu ničit Milošovo Airbus zvláštní procedůrou přiblížení a nebo nedebože nadzvukovej raketoplán. ;-)
#124644
Třikrát fuj. Určitě to má ten hnusný větráček v kokpitu jako všechna ruská letadla. Než dávat reverz v takovém prehistorickém krámu, tak to si na to vezmu raději nějakou svoji oblíbenou vrtuli. Ale vrtule obecně zas neřeší problém mezipřistání, žeano. Spíš by místo jednoho mezipřistání musely být dvě.
#124647
Je vidět, že jste správné gumy oba dva a máte plné právo létat pod volačkou Czech Air Force. Člověk napíše adekvátní náhradu za Airbus a kpt. Ondráčková vybere Concord, prp. Plechatý Kotelnu.
Rozdíl je pouze ten, že kpt. Ondráčková projeví svůj mateřský cit, pocítí soucit s manželkami vojáků, které se svými dětmi čekají na své táty-vojáky a proto se je rozhodne transportovat co nejrychleji a nejkomfortněji Concordem, navzdory obrovským nákladům ministerstva obrany. Na její obranu nutno říct, že takovéto úvahy neříká nahlas a je loajální, pouze až po provokaci z řad zaměstnanců ŘLP.
Prp. Plechatý zavzpomíná na svá mladá léta v přijímači, vzpomene si na vyškovské ultragumy a proto se rozhodne dát těm pozemákům pořádný kouř a vybere si An-12.


Mezipřistání proveďte dle vašeho uvážení.
#124716
A319 v zastoupení B752 je mezipřistátý v Bukurešti. Let byl trochu zmatený. Kapitán letadla je podezřelý z toho, že neumí korektně ovládat FMC a byl prvním důstojníkem osočen, že za letu palubnímu počítači vulgárně nadává a že bez radiomajáků a NAV displeje nedá ani ránu. Má za úkol si do příštího letu ovládání dostudovat.
Bylo úspěšně otestováno tear drop přiblížení, byť průběh byl poněkud divoký. Na konci pasažéři úlevně zatleskali a začali sepisovat petici za výměnu posádky.

http://vataware.com/flight/562a611f5352333359000003