Stránka 1 z 1

vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:25 bře 2017, 12:45
od vinil
Ahoj,

kdyby se chtel nekdo pridat, ja mam v planu:
1) Behem tydne preletet z CR do Koree v C-32 (aka B752)
2) Ucast na cviceni jsem zaskrtnul Saturday, April 1st 1800Z - 2100Z; v planu mam provetrat TORnado a B412 heli
3) Ale uz Friday, March 31st bych se chtel alespon na chvili kouknout, jak to jde
4) A pak nejak v C-32 zpet

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:26 bře 2017, 10:54
od vinil
Cesta tam:

Kbely, CR -> Kuopio, Finsko -> Ulanbatar, Mongolsko -> Osan, Jizni Korea

Leg 1:

27MAR17 1700Z
LKKB-EFKU
DCT ARTUP P733 IPLIT B74 TIGNU P733 SORPA M611 BALTI M857 ULTSI M6 ATLUL


[img width=300]http://i67.tinypic.com/qnlcwl.png[/img]  [img width=300]http://i64.tinypic.com/24b45lk.png[/img]



Leg 2:
29MAR17 0700Z
EFKU-ZMUB
ETENA N198 KOMEK A714 KEGUL G716 NJC R496 SOREB A307 RUPES R104 ABK P865 GINOM A308 BULAG A575 UDA


[img width=300]http://i68.tinypic.com/2rmtr7o.png[/img] [img width=300]http://i67.tinypic.com/dwphlh.png[/img]



Leg 3:
29MAR17 1600Z
ZMUB-RKSO
SND A575 PIDOX V1 UPSAT V48 PAMDA A326 DONVO G597 AGAVO Y644 MONSI Z54 SOT

[img width=300]http://i68.tinypic.com/51d1yr.png[/img] [img width=300]http://i67.tinypic.com/166dr1d.png[/img]

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:27 bře 2017, 07:51
od POndrej
Ahoj,

chystám se tam...nakonec. Ale teprve hledám trasu a protože to poletím nejspíš Gripenem v plný přeletový palbě (odhaduju že tak na tři legy -  +-3x1600nm) tak to budu muset letět VORNDB only. Takže ještě hledám trasu a pokud se mi to povede ještě dnes, tak poletím ještě dneska navečer. Pokud ne, tak až zítra.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:29 bře 2017, 20:32
od vinil
Toz, C-32 na miste ... fotorepo vyse.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:30 bře 2017, 11:31
od POndrej
Jo, vcera jsem te vecer videl na SI po pristani...u RKSO svitilo jedno pristani, tak jsem hned vedel o koho jde. Ja pravdepodobne zacatek nestihnu (odhlasim si prvni sobotu), ale budu urcite na prislechu. Musel jsem zrevidovat celou trasu kvuli vzdalenostem, takze to mam na 4 legy s odletem dnes vecer a priletem v nedeli. (mam i vytistene letove stitky)

P.S. Jen doufam se Sean nebude prskat :-D

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:31 bře 2017, 19:08
od vinil
Na webu vatmilex uz jsou pripravene veci. Spoustu (geo) informaci -- napriklad pozice FOB a CSH jsou v modulu pro FS Commander (coz, jestli dobre chapu,  je neco jako Plan-G nebo proste nejaky planovac/sledovac). Nastesti jsou ta data rozumne citelna. Konverzi waypointu pro X-Plane mohu kdyztak zaslat.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:31 bře 2017, 21:39
od vinil
Tak jsem se zucastnil uz VUL period 1 a nebylo to vubec spatne. Vetsina z ucastniku pouziva FSX@War, takze maji opravdu aktivni bojiste. Ale neni to nezbytne nutne. Letel jsem CSAR misi v B412:

lift off:
[img width=400]http://i64.tinypic.com/2a0f5h3.jpg[/img]


en route:
[img width=400]http://i68.tinypic.com/2yngdbk.png[/img]


medevac:
[img width=400]http://i66.tinypic.com/mn2v46.png[/img]


rtb:
[img width=400]http://i65.tinypic.com/34qkyl1.png[/img]

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:01 dub 2017, 21:28
od vinil
Cviceni nam nabira pekne operacni tempo. Ondreji, evidentne ho protahli az do pristiho vikendu.

Dnes jsem si vylosoval utok na SAM v Tornadu:


launch:
[img width=400]http://i67.tinypic.com/2d0t2d.png[/img]


en route:
[img width=400]http://i65.tinypic.com/2qti9nc.png[/img]


BDA:
[img width=400]http://i68.tinypic.com/2woyh4j.png[/img]


recovery:
[img width=400]http://i64.tinypic.com/ek4ly.png[/img]


en off:
[img width=400]http://i68.tinypic.com/znq8gp.png[/img]

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:02 dub 2017, 23:07
od vinil
Dnes to bylo takove nedelnejsi, transportnejsi. Pro me skok do Japonska v CT-43A (aka B732):

ready for mission:
[img width=400]http://i64.tinypic.com/34q7ct3.png[/img]

climbing:
[img width=400]http://i65.tinypic.com/6gbqky.png[/img]

recovery:
[img width=400]http://i64.tinypic.com/160og8o.png[/img]

Take jsme se dockali nesmeleho priletu dalsiho CEF.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:05 dub 2017, 21:47
od vinil
Letame i v NONVUL casech, pane kolego :-)

V pondeli netradicne na CAP... no ano, Tornado GR.4 muze porad nest 4x AIM-9L Sidewinder:

CAP:
[img width=400]http://i64.tinypic.com/10ntbvs.png[/img]


Dnes na tradicni strike... pokud mate pocit, ze 5x JDAM, 2x Storm Shadow a 2x AIM-9L Sidewinder je trochu hodne, tak mate pocit spravny:

launch:
[img width=400]http://i64.tinypic.com/2qjj9l0.png[/img]

attack:
[img width=400]http://i65.tinypic.com/2yxrt3c.png[/img]

BDA:
[img width=400]http://i63.tinypic.com/2jg9pwx.png[/img]

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:07 dub 2017, 22:56
od vinil
Dnes jsem si vylosoval CSAR misi v B412. Ovsem za spatneho pocasi. Jo, a o pulnoci.

Zatimco se kolegove rozleteli k sestrelenym pilotum, ja jsem byl povolan k nehode nakladaku, odkud jsem mel evakuovat 8 vojaku do 31. bojove nemocnice (aka CASH). Povsimnete si, jak hezky drzi perimetr :-)

lift-off
[img width=400]http://i63.tinypic.com/md38dv.png[/img]

en-route:
[img width=400]http://i67.tinypic.com/1zx2h.png[/img]

crash site:
[img width=400]http://i66.tinypic.com/9uycly.png[/img]

31st CSH:
[img width=400]http://i65.tinypic.com/6yjfoy.png[/img]

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:08 dub 2017, 21:34
od vinil
Hrm. Tak nas s Ondrejem vyhnali z Vatmilex, protoze CEFv vlastne neni Vatsim VSO (nekdo nebyl schopny rok ani odpovedet na e-mail). Tak vam, kuciii, pekne dekujem.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:09 dub 2017, 11:25
od Araneus
[quote="Vladimir Linek"]
Hrm. Tak nas s Ondrejem vyhnali z Vatmilex, protoze CEFv vlastne neni Vatsim VSO (nekdo nebyl schopny rok ani odpovedet na e-mail). Tak vam, kuciii, pekne dekujem.
[/quote]

Tak podívej. To, že CEFv nemá certifikaci VSO není vina nějakých virtuálních kluků. Důvod, proč CEFv nemá certifikaci je primárně ten, že piloti CEFv neplnili povinný nálet a neúčastnili se eventů. Povinný nálet pilota CEFv je 1 let za 2 měsíce, což by měl zvládnout opravdu každý. Bylo to v pravidlech CEFv a neplnil to skoro nikdo. Ani ty ne, pokud vím. Byli jsme za to opakovaně káráni od Seana.

Co se týče eventů, tak si myslím, že se o to Gelba v rámci svých možností staral dobře. Dělal cvičení, dělal mise, s Ondrou udělali online systém pro záznam letů. Strávili s tím spoustu času. Přesto eventy a mise lítalo čím dál míň pilotů, i když hlavně eventy byly podle mne nadstandardně dobře připravené. Systém pro záznam letů nepoužíval nikdo. I ty jsi přestal eventy a mise lítat (ještě v době, kdy ostatní piloti celkem lítali). A úplně poslední event letěl Gelba sám a já jsem ho řídila. Takže jsme se na to logicky vykašlali. Nebudeme dělat eventy sami pro sebe, že.

Co se týče neodpovědi na email před rokem, tak to nebyl jeden email. To byla kupa emailů. Hromada byrokratických nesmyslů, kterýma Sean neustále spamoval. Posílal sáhodnouhé emaily, pořád chtěl nějaké evaluace a re-evaluace a evaluace evaluací, až nás to v kontextu výše zmíněného nezájmu pilotů přestalo definitivně bavit. Starat se o aerolinku, která je defakto mrtvá, je plýtvání časem.

Že nemá CEFv certifikaci Ondra věděl. Dokonce to není tak dávno, kdy se snažil (s Gelbovým a mým souhlasem) certifikaci znovu získat. Jestli to ve finále klaplo nebo ne jsem nevěděla. Pokud máš zájem, aby CEFv zase fungovala, tak pro to můžeš zkusit něco sám udělat. Ondra by určitě rád uvítal pomocníka. Věnovat nějakému projektu svůj čas a udržet projekt dlouhodobě v chodu je těžší, než se jenom vézt a kritizovat.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:09 dub 2017, 21:23
od POndrej
Ahoj, v uvodu..hlavne klid. V soucasny dobe davam dokupy seznam vsech pilotu ochotnych letat pod cefv. O tom, co se prihodilo na Vatmilexu uz jsem se Seanem mluvil a zkratka je to tak. Ale bzhledem k tomu, ze nemame zadnou registraci, resp. ta puvodni se neda obnovit protoze je smazana, jsem se rozhodl zaregistrovat to znovu a tentokrat si tyhle byrokraticke veci vezmu pod kridlo ja, abych mel potom komu nadavat (to se dela pred zrdcadlem celkem snadno). Ale musime sebou celkem hodit, jelikoz z rozhovoru s Seanem vyplynulo ze tento rok se jeste neco chysta a podle me by byla kurva velka skoda o to prijit kdyz uz mame piloty co jsou ochotni litat pod 1000ft AGL. Takze potrebuji nasledujici udaje a to : vatsim id, jmeno a prijmeni a to zaslat na email me...mam ho uveden tady v profilu.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:09 dub 2017, 21:54
od Pavel
No výborně  8) Tak doufám, že si CEFv 2.0 úspěšně adoptuje koordinační dohodu mezi CEFv 1.0 a VACC-CZ kterou jsme kdysi s OG pracně vytvářeli...

PB

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:10 dub 2017, 08:45
od POndrej
Zůstane beze změny, pokud narážíš na toto. Já jsem s Ondrou dohodnutej a on s tím souhlasil, že byrokracii a ostatní věci si pod křídla vezmu, co se výcviku týče to zůstane v jeho kompetenci. Žádná CEFV2.0 se nechystá, je to jen resuscitace CEFV1.0 :-)

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:10 dub 2017, 20:32
od Michal Z.
CEFv se rozšířilo o několik pilotů, kteří evidentně měli zájem něco lítát, přes multiplayer všechno bezvadný, ale k online lítání nám chybí podklady pro spešl frazeo...  OP si vzal na hrb spousta práce co se týče záznamů letadel, pilotů, servisů, misí apod. , já si vzal nastarost taktéž tvorbu misí, učení lítání ve formacích, MP nastavení + podklady... Všechno to žere spoustu času, ale když jsem psal OGimu tak za celou dobu nereagoval na moje zprávy.

A jak tu padlo něco o poslednim eventu, že to letěl OG sám a PO ho odřídila, tak bych spíš koukal, kde vznikla ta chyba... tušim že to bylo zveřejněný pár dní před eventem (několik málo dní).  Příště bych radši volil formou votování z 3 možností a a zároveň bych to napojil na CZ online den.  klidně 1-2 měsíce dopředu a do eventu bych zahrnul cca 4 mise popřípadě jen dvě s rozsáhlejší tématikou. Mise budou rozdělený stylem losování, ať je to trošku záživnější ;)

CEFv rozhodně nespí, přes MP se lítá vše možné od VFR, přes akrobaty až po QRA.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:10 dub 2017, 21:25
od prolam
Ani nevíš, jak rád tohle slyším. Vojenský řízení je oproti civilnímu nesmírná psina a i v menším počtu pilotů to řídítka pěkně zabaví. Co na to regio-věžníci ve výcviku, nebavilo by Vás zařídit si vojensky?

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:11 dub 2017, 20:17
od Jindra
[quote="Prokop Lamser"]
Ani nevíš, jak rád tohle slyším. Vojenský řízení je oproti civilnímu nesmírná psina a i v menším počtu pilotů to řídítka pěkně zabaví. Co na to regio-věžníci ve výcviku, nebavilo by Vás zařídit si vojensky?
[/quote]
No hlavně má mil řízení pár zásadních specifik, což by se "civilové" :) museli doučit...

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:11 dub 2017, 21:17
od prolam
OG mě zaučil neboj. MZ potvrdí, že už jsem při několika cvičeních z pozice PD_TWR asistoval.  ;)

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:12 dub 2017, 16:51
od Gelba
Hoj,
asi by mělo zaznít něco i ode mne.

Ad Sean, je to přesně tak jak píše Péťa a asi k tomu nemám co dodat.
Ondra i Michal mají pravdu, dohnat mě je takřka nemožné, proto logicky je moje působení v nějaké výkonné funkci téměř vyloučené.

Každopádně rád přispěji materiály, které mám. Původním záměrem bylo se tím vším prokousat a vytáhnout z toho nějaké zajímavé náměty pro dílčí eventy, zakončené něčím větším komplexnějším. Bohužel to z mé strany trpělo tím, že k takovém eventu bylo potřeba ve výsledku věnovat víc času přípravou než samotným letem a na tom to asi ztroskotalo.

Dalším problematickým bodem, který podle mého názoru úplně nelákal nové piloty je, že až na pár výjimek vojáky nechce nikdo moc řídit, tak aby se z toho stala i zábava, nezávislá jen a pouze na speciálních eventech. To měla částečně odbourat koordinační dohoda, umožňující oblastníkům řídit nějaké specifičtější OAT lety alespoň trochu reálně do prostorů. Každopádně tady cítím dluh, protože mám rozepsané nějaké poznámky k gumácké frazeologii a místním postupům na letištích, které uvedená dohoda neobsahuje a které bych rád pro tyto účely dodělal.

Re:vatmilex 2017

PříspěvekNapsal:15 dub 2017, 11:11
od POndrej
Ahoj O,

určitě budu jedině rád za jakékoliv materiály, něco jsem už hledal na Internetu i sám u ostatních SOA, ale tam to je nutné prohnat překladačem a trochu to učesat. Co se koordinační dohody týče, jak už tady psal PB, určitě bude platná i nadále a beze změn. Jediné co potřebujeme, aby všichni piloti kteří ještě nepřišli o chut létat nízko a rychle zaletěli pod volačkou CEF alespoň jeden let. (a pokud možno, uveďte do remarks: "OPR/CEF" ) A proto bych prosil piloty, kteří se ještě nezaregistrovali, aby se zaregistrovali do výcviku přes zatím stále ještě testovací rozhraní (které se ale brzy stane ostrým rozhraním) na adrese http://cefv-vsp.9e.cz . Pokud k tomuto máte nějaké dotazy, prosím vše na mě do SZ. Díky.

O.