Koutek pro všechny, kdo používají tento moderní a silný nástroj.
Uživatelský avatar
By Michal Z.
#130505
Mega Airport Prague
P3Dv4

Problém : Instalace na Win10 hází chybu APController crashed with code: 4
modul nenalezen HRESULT:0x8007007E

Extra jsem ručně přepisoval Harvester .bat, dopisoval v "programdata", použil známej hotfix z aerosoft fora a STÁLE něco špatně ...

Má s tim někdo zkušenost ?

... na Win7 mi to jede uplně bez problemu.
Uživatelský avatar
By CSA021
#130506
Mám s tím v P3D v4.1 od začátku, kdy jsem to koupil velké problémy.  Po určitých zásazích, které provedli chlapci z TVS (ve foru jsou odkazy) to chvíli jakž takž fungovalo, ale teď zase ne. Čeká se na jakýsi nový instalátor pro P3D v.4.1. Mělo to podle nich být do listopadu.
By vili69
#130943
Vzhledem k tomu, že mám taky velký problém s instalací Mega Airport Prague pro P3Dv4, vznáším v tomto vlákně dotaz: je možné pro první on line pokusy na Vatsimu použít defaultní P3Dv4 LKPR scenérii?
Uživatelský avatar
By Kuba65
#130944
Defaultní scenérii z P3D bych nedoporučoval, už jen vzhledem k tomu, že je to přesně to co bylo v FSX z roku 2006 a mám takový pocit, že tam úplně nesedí TWY tak jak jsou dnes. https://www.vacc-cz.org/airports/lkpr tady je pěkná free scenérka, která jako náhrada stačí. :)
Naposledy upravil(a) Kuba65 dne 27 led 2018, 19:45, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
By Schindler
#130946
Defaultní LKPR není použitelná. Letiště v tu dobu vypadalo zcela jinak, to zaprvé. Free scenérie na našem webu je ve své podstatě aktuální stejně jako ta od Aerosoftu, akorát je každá jinak posunutá o pár metrů. Dříve se radarové klienty řídili tou free, nově podle té od Aerosoftu, nemýlím-li se.
Uživatelský avatar
By penickao
#130947
Bedřichu a jak je to v x-plane? Když mám tu scenerku z VACC-CZ staženou, mám to tedy posunuté? Aerosoft myšleno ta Mega Airport Prague?
Dík.
Uživatelský avatar
By Schindler
#130948
X-plane nevím. První novodobou verzi radarových podkladů jsem dělal s JK. Udělal jsem si software na zaznamenávání souřadnic z FSX, jezdil jsem po LKPR a z ptačí perspektivy tak obresloval celou LKPR. Druhou verzi dělal JK a kreslil to pomoci nějakých nastrojů v Google Earth, protože se podle toho dělala i Mega Airport Prague. Vím, že jsme testovali rozdíly a někde v interním fóru jsme to zveřejnili, ale asi není šance to najít. X-plane nikdo nezkoušel, protože ho nikdo z nás neměl.
By vili69
#130965
Tak jsem stáhnul scenérku podle doporučení výše (https://www.vacc-cz.org/airports/lkpr), přikopíroval podle readme i přiložené ortho, přidal ji (na testy s prioritou 1), nicméně P3D začal v nepravidelných intervalech padat a restartovat se a jedinou pomocí bylo scenérku zakázat a pokus ukončit. Zatím jsem se nepustil do pokusů zjistit, které bgl by snad mohlo vadit. Není jich málo. Má to někdo z přítomných opravdu ověřené a rozchozené i na P3Dv4.1?
By jari.r
#130967
[quote="Vladimír Hotovec"]
Tak jsem stáhnul scenérku podle doporučení výše (https://www.vacc-cz.org/airports/lkpr), přikopíroval podle readme i přiložené ortho, přidal ji (na testy s prioritou 1), nicméně P3D začal v nepravidelných intervalech padat a restartovat se a jedinou pomocí bylo scenérku zakázat a pokus ukončit. Zatím jsem se nepustil do pokusů zjistit, které bgl by snad mohlo vadit. Není jich málo. Má to někdo z přítomných opravdu ověřené a rozchozené i na P3Dv4.1?
[/quote]

Jaký konkrétní problém máš s tou Prahou od Aerosoftu? Mě jede na P3Dv4.1 úplně v pohodě i s gateway a cedulemi (po úpravach) snad jen 2x se mi při přistání nespustil APController. Když tak písni zprávu a pořešíme to.
Uživatelský avatar
By JKol
#130969
Vím, že jsme testovali rozdíly a někde v interním fóru jsme to zveřejnili, ale asi není šance to najít. X-plane nikdo nezkoušel, protože ho nikdo z nás neměl
Jediný rozdíl oproti těmto scenerkám z pohledu řídícího je posunutí stojánek 25-31 o cca 10m, takže když má někdo tuto scenerku, ostatní s Aerosoftem i řídící ho vidí mezi stojánkami.

Pokud si dobře pamatuju, tak X-Plane na tom byl stejně + byl ještě posunutý výškově a na dráze 24/06 mezi pojezdovými D a E bylo krásný 20% stoupání samozřejmě bez zakružovacích oblouků.