Pro otázky ohledně software a připojení na VATSIMu. SB, FSInn, ASRC, VRC, EuroScope, ServInfo, ActiveSky a další.
By Antonin Pochyly
#103412
Dobrý den, po suštění nového serveru VATSIM VACC-CZ se nemohu k VATSIM napojit přes FSInn. V FSInn mám dosud číslo serveru 212.67.73.150, změnilo se snad toto číslo? Mimo VATSIM využívám FSInn i k připojení k serveru RSTVAN, kde spojení funguje i nadále bez problémů. Děkuji za odpověď.
#103413
Dobry den,
migrace webovych aplikaci nijak nesouvisi s jakymkoli nastavenim pro pripojeni na VATSIM sit, byt novy web bezi na stejne siti jako nas cesky VATSIM server EUROPE-CE. Uvedena IP adresa je spravna. Zkuste vlozit misto IP adresy nazev europe-ce.vatsim.net
Zkuste se pripojit na stejny server bud z Squawk Boxu anebo z nejakeho ATC klienta (napr. Euroscope).
Nebo zkuste jiny server, alespon na zkousku.
Hlasi to nejakou konkretni chybu?

Rada
By Antonin Pochyly
#103422
Na název europe-ce.vatsim.net FSInnn nezaregoval, resp. spojení se nevydařilo, ale podařilo se přes 88.198.19.202 Europe-C2 a také přes 78.46.90.49 Europe-CW2. Nevyznám se v tom, je v tom nějaký rozdíl a mohu to tak nechat (mám to teď přes Europe-CW2)? Děkuji za radu a trpělivost.
Uživatelský avatar
By Pavel
#103423
Zdravím,
mělo by to být jedno, všechny servery jsou neustále vzájemně synchronizované. Možná na tyhle servery budete mít malinko horší ping než na náš CE, ale většinou to ani není poznat. Já také dost často řídím na jiném než CE serveru, když se mi tam nedaří připojit.

Ještě poprosím o doplnění skutečného jména do profilu ve fóru do kolonky Jméno, díky.

PB
Uživatelský avatar
By Pavel
#103446
Ono dnes to padá celé, seděl jsem asi 2 hoďky na oblasti a ATIS byl co 10 minut offline, piloti mizeli, atd... Takže problém není v našich přijímačích :)

PB