Stránka 3 z 3

W:Škola pilotů 3 - Holding aneb vyčkávání.

PříspěvekNapsal:24 led 2014, 15:30
od vojav
pokud máš 737 ... HOLD - zadáš bod .. a pak tam naťukáš kurz a L pro levou zatáčku či R pro pravou ... pak tam máš další nastavení..
Promiň, že jsem to jen takhle vyhrkl .. snad to pochopíš :D

W:Škola pilotů 3 - Holding aneb vyčkávání.

PříspěvekNapsal:27 led 2014, 10:57
od Macek
Mám 737 pmdg. Zkusím pochopit. Díky :)

Re:W:Škola pilotů 3 - Holding aneb vyčkávání.

PříspěvekNapsal:18 bře 2017, 21:17
od Pavel
Jeden pěkný obrázek ze dnešního eventu v LSZH - letím příletovku, dostávám "Hold at AMIKI, FL110". Takže CDU, stránka HOLD, vybírám AMIKI, podle mapy dopisuju do levého sloupce třetí řádek 275/R (publikovaný holding: inbound track 275, pravé zatáčky) a potvrzuji EXEC. FMC mi vykresluje hold a v režimu LNAV ho autopilot letí, zároveň mi počítá "best speed 220kt" (vpravo dole) kterou nastavuji ihned na MCP a zpomaluji na ní (je to rychlost, při které mám nejnižší spotřebu na hodinu letu, takže se mi vyplatí na ní zabrzdit ještě při letu po trati k holdingu) a dostávám hodnotu HOLD AVAIL 00+33 (tedy 33 minut od teď dosahnu na diversion minimum fuel, což v mém případě bylo 7.3 tun (alternate jsem měl EDDM) - tuto hodnotu se FMC dozvědělo z INIT REF, kam jsem hodnotu 7.3 zadal před letem do řádku RESERVE.

PB