- 17 úno 2011, 09:47
#79210
[quote="Pavel"]Hlavně nezapomínej, že u VFR není žádná výška rozhodnutí, nic takového... Tedy není nic proti ničemu když v Ruzyni na dlouhé asfaltové dráze ti věžka vzhledem k provozu povolí přistát až když seš dávno za prahem dráhy (a letíš nad tou dráhou). Tak hold sedneš někde v půlce, no ......[/quote]
Ano, stejný závěr. Letěl jsem trpělivě až téměř na konec RW.
[quote="Pavel"]
.........(mimochodem, správně bys stejně neměl sedat na touch down zone, ale tak, abys vyjel nějakym inteligentnim výjezdem... né sednout na TDZ a pak jet 2 kilometry po dráze a překážet).[/quote]
Přesně tak jsem to i včera vypočítal. Dostal jsem povolení přistání na RW06 s pouštěním po Lime. Tudíž, jsem zbytečně nepřistával za prahem, ale pružně jsem se ve vzduchu dopravil blíže k lime, odhadl vzdálenost potřebnou k dobrždění a tak rychle uvolnil dráhu po Lime.
Potvrzujete mé úvahy pánové. Začínám se možná přirozeně dostávat do potřebného způsobu přemýšlení. Jsem potěšen a vnímám to jako přínos do simulace řádného provozu. Mám před opravdu ještě co napravovat. Děkuji za příspěvky a trpělivost.
Dokonalost je znamenitá věc, ale má jednu vadu. Věští konec. (J.Werich)