- 02 lis 2010, 22:29
#74674
[quote="Luboš Kučera (LK 154)"]Takže dnešní pokus vypadal takto: B737 PMDG, BITSI FL100 190knots flaps 5 speedbrakes. Mód LVLCHG udržuje rychlost 190, ale do 3000ft před FAF to neuklesám ani omylem.
Jediné jak to jde při FL 100 a 190 knots na BITSI je režim v/s s hodnotou 2000-2100 ft/min, při něm ale letadlo nabírá rychlost, takže na FAF jsem moc rychlej. Budu laborovat dál.[/quote]
Heh,
BITSI FAF 10 je cca 12nm, tzn něco pod 3 a půl minuty letu při 215 g/s. Potřebujeme sklesat 7 hladin (7.000ft), počítejme za 3minuty, to je 2.300 ft/min v/s. To je hodnota kterou dělá 737 v režimu LVLCHG v clean konfiguraci ne?
Jediné jak to jde při FL 100 a 190 knots na BITSI je režim v/s s hodnotou 2000-2100 ft/min, při něm ale letadlo nabírá rychlost, takže na FAF jsem moc rychlej. Budu laborovat dál.[/quote]
Heh,
BITSI FAF 10 je cca 12nm, tzn něco pod 3 a půl minuty letu při 215 g/s. Potřebujeme sklesat 7 hladin (7.000ft), počítejme za 3minuty, to je 2.300 ft/min v/s. To je hodnota kterou dělá 737 v režimu LVLCHG v clean konfiguraci ne?