Diskuze sdružující všechny mise Czech Air Force Virtual.
#117343
Vypadá to pěkně :) Jen bych s tím přece počkal, protože si myslím že zatím budeme mít kupu prací s tím abychom se vůbec čtyři hodiny udrželi na křídle...

Respektive pro zajímavost to nainstalovat můžeme a pokud bude čas a vhodné podmínky někde nad mořem..tak to třeba vyzkoušíme. Péťa má X-PLANE a tam konkrétně tahle aplikace nefunguje, takže v tomto případě na A319.
#117403
[quote="Petra Ondráčková"]
Tak já se velice omlouvám, ale právě mi do středečního podvečera vlezla nějaká práce v práci. Končím snad po sedmé, takže odlet 767my bude až mezi půl osmou a osmou.
[/quote]

To je škoda...Já se totíž nechytám zase později :/
#117404
LETOVÝ BRIEFING -  ISLAND AIR POLICING

DEP: LKCV
ARR: BIKF
ALTN: EKVG
FL: FL380
ROUTE: LEMBI L624 HDO M748 ESLOR UM748 BUMIL UL619 LBE UP992 ATTUS P992 VES L983 AMRAM P60 VAXIT UP60 FORTY UL7 SUM UM125 GONUT G11 MY G3 NASBU

LKKB ETOD: 1630Z  - A319CJ TUMA LEADER
LKCV ETOD 1650Z - JAS39 GELBIC LEFT WINGMAN
LKCV ETOD 1650Z - JAS39 HRDLICKA RIGHT WINGMAN

LKKB ETOD: approx. 1800Z - DC93 MACHALINEK LEADER
LKKB ETOD: approx. 1800Z - CL30 ONDRACKOVA WINGMAN

POZOR STÁLE JSOU VOLNÁ MINIMÁLNĚ TŘI MÍSTA U B767, EVENTUELNĚ JEDNO U A319CJ!
SPOJENÍ FORMACE
Spojení proběhne v MCTR Čáslav. Letoun A319CJ zahájí vyčkávání nad CF NDB/OM ve výšce 3000 ft při rychlosti 200 kts IAS. Letouny JAS39 se po vzletu z LKCV zařadí do vyčkávacího obrazce a připojí se za A319CJ. Dále formace pokračuje dle letového plánu.

Po spojení letouny JAS39 vypínají odpovídače do módu STBY!

PŘEDLETOVÁ PŘÍPRAVA
1600Z Teamspeak

Obrázek
Naposledy upravil(a) Gelba dne 22 říj 2014, 17:02, celkem upraveno 1 x.
#117406
To se k nam opravdu uz nikdo nepridáte ? Je to první akce nově vzniklé CEF ;)

"Tuma Leader" to mi tolik věříte? :)
Btw:moje hodnost v záloze je tuším praporčí(nebo nadpraporčík...už si nepamatuju) ;)
#117412
Kdyby pprap. Ondráčková vzala něco menšího, tak pplk. Machalínek vezme DC-9 a poletíme TACAN route s DC-9, kterou s tim letounem umim zaletět s tím, že by mě pprap Ondráčková visela na křídle. Musíte pochopit, že od jisté doby s ničím jiným než DC-9 nepoletím. Paliva se tam ale vejde dost i pro ostatní.
Co na to pprap. Ondráčková? Něco dostatečně malého zubycenícího co letí .M80- ve FL370- by bylo?

Jinak hodnosti dle dosavadního působení u předtím neexistujících (ale stále platných) vojsk bych viděl následovně:
PS: generalmajor, náčelník štábu, generalplukovník uděleno in memoriam, KIA, RIP....
JAV generajmajor, náčelník štábu
JM podplukovnik
IH: kapitan
RR: nadporučík
RV: nadporučík
OG: nadpraporčík
PO: podpraporčík
Ostatní v CEF: velitel družstva
Pojišťovna aka Standa "041" Pour: vojín s doživotní opcí (uděleno PS, stále platné). :) Lze změnit pouze zásadní aktivitou u CEF a bojovými výsledky překračující schopnosti jiných pilotů CEF. :) Hodnost nelze určit, zřejmě rotný.

Všichni ostatní jsou buď vojíni (zatím jako CEF neletěli) nebo svobodníci (1-10 letů) anebo četaři (více letů ale nepřihlášeni v CEF)
Naposledy upravil(a) Jindřich dne 22 říj 2014, 00:35, celkem upraveno 1 x.
#117415
[quote="Jindřich Machalínek"]
Kdyby pprap. Ondráčková vzala něco menšího, tak pplk. Machalínek vezme DC-9 a poletíme TACAN route s DC-9, kterou s tim letounem umim zaletět s tím, že by mě pprap Ondráčková visela na křídle. Musíte pochopit, že od jisté doby s ničím jiným než DC-9 nepoletím. Paliva se tam ale vejde dost i pro ostatní.
Co na to pprap. Ondráčková? Něco dostatečně malého zubycenícího co letí .M80- ve FL370- by bylo?
[/quote]

Hehe. Velice ráda se přidám. Byl by Mig29, ale trošku se děsím čtyřhodinového držení kniplu a následné čtvrteční neodhadnutelně dlouhé šichty v práci od 7:00. Sice to (Mig29, ne práce) má autopilota, ale ten má asi jenom 3 tlačítka a z toho dvě z nich nedělají úplně přesně to, co bych od nich očekávala...Ještě mám F16, ale zatím jsem ji nikdy neletěla.
Nebo můžu vzít něco malého, co sice necení zuby, ale je to děsně rychlé...co ty na CL30 alias CL60? Rychlejší je už jenom raketa. Můžem se tvářit, že je to mírová stíhačka ;-)
Naposledy upravil(a) Araneus dne 22 říj 2014, 10:04, celkem upraveno 1 x.
#117418
[quote="Jindřich Machalínek"]
Jinak hodnosti dle dosavadního působení u předtím neexistujících (ale stále platných) vojsk bych viděl následovně:
PS: generalmajor, náčelník štábu, generalplukovník uděleno in memoriam, KIA, RIP....
JAV generajmajor, náčelník štábu
JM podplukovnik
IH: kapitan
RR: nadporučík
RV: nadporučík
OG: nadpraporčík
PO: podpraporčík
Ostatní v CEF: velitel družstva
Pojišťovna aka Standa "041" Pour: vojín s doživotní opcí (uděleno PS, stále platné). :) Lze změnit pouze zásadní aktivitou u CEF a bojovými výsledky překračující schopnosti jiných pilotů CEF. :) Hodnost nelze určit, zřejmě rotný.

Všichni ostatní jsou buď vojíni (zatím jako CEF neletěli) nebo svobodníci (1-10 letů) anebo četaři (více letů ale nepřihlášeni v CEF)
[/quote]

Již udělené hodnosti stále platí a platit budou. Pro nové piloty platí do uvedení karierního řádu, to co, píše JM. Nicméně další povyšování se bude odvíjet dle nového karierního řádu, který je postavený na postupu ve výcviku, tak jako u vzdušných sil ČR. Karierní řád a norma výcviku bude snad již brzy uveřejěna včetně tabulky povyšování do jednotlivých hodností.
#117422
[quote="Petra Ondráčková"]
Hehe. Velice ráda se přidám. Byl by Mig29, ale trošku se děsím čtyřhodinového držení kniplu a následné čtvrteční neodhadnutelně dlouhé šichty v práci od 7:00. Sice to (Mig29, ne práce) má autopilota, ale ten má asi jenom 3 tlačítka a z toho dvě z nich nedělají úplně přesně to, co bych od nich očekávala...Ještě mám F16, ale zatím jsem ji nikdy neletěla.
Nebo můžu vzít něco malého, co sice necení zuby, ale je to děsně rychlé...co ty na CL30 alias CL60? Rychlejší je už jenom raketa. Můžem se tvářit, že je to mírová stíhačka ;-)
[/quote]

Ok, CL30 je asi v poho. Zde je TACAN cca celé Evropy: http://afod.hqusareur.army.mil/TACAN_Routes_Europe.pdf
Route: OKL DCT RAK DTC RDG/TACAN TL9 IGL TR9 GISAT TG1 KOK TL4 WD7 TB7 QN9 DCT KEF
Tím pádem by se změnila posádka 2:
LKKB ETOD: approx. 1800Z - DC93 MACHALINEK LEADER
LKKB ETOD: approx. 1800Z - CL30 ONDRACKOVA WINGMAN
#117426
[quote="Jindřich Machalínek"]
Jinak hodnosti dle dosavadního působení u předtím neexistujících (ale stále platných) vojsk bych viděl následovně:
PS: generalmajor, náčelník štábu, generalplukovník uděleno in memoriam, KIA, RIP....
JAV generajmajor, náčelník štábu
JM podplukovnik
IH: kapitan
RR: nadporučík
RV: nadporučík
OG: nadpraporčík
PO: podpraporčík
Ostatní v CEF: velitel družstva
Pojišťovna aka Standa "041" Pour: vojín s doživotní opcí (uděleno PS, stále platné). :) Lze změnit pouze zásadní aktivitou u CEF a bojovými výsledky překračující schopnosti jiných pilotů CEF. :) Hodnost nelze určit, zřejmě rotný.

Všichni ostatní jsou buď vojíni (zatím jako CEF neletěli) nebo svobodníci (1-10 letů) anebo četaři (více letů ale nepřihlášeni v CEF)
[/quote]

Ahoj,

ozývá se hlas ze záhrobí a těší se na fotky z letu na sever. :)

Co se hodností týče, poslední povyšování bylo tu:
http://www.vacc-cz.org/forum/index.php/ ... l#msg94067

Před tím bylo povyšování tu:
http://www.vacc-cz.org/forum/index.php/ ... l#msg67405
tu:
http://www.vacc-cz.org/forum/index.php/ ... l#msg52432
a tu:
http://www.vacc-cz.org/forum/index.php/ ... l#msg88544 (ale u mého jména je nutné důrazně uvádět v záloze).

Tedy:
PS: arm.gen.
JM mjr.
VL: kpt.
OG: por.
IH: št.prap.
MŠ (Martin Šmíd): prap.
JK: prap.
RR: brig. gen. (v záloze).

S. Pour: podvojín přeložen k železničnímu vojsku jako výhybkář-záškodník (srov. http://www.vacc-cz.org/forum/index.php/ ... l#msg52432 a http://www.vacc-cz.org/forum/index.php/ ... l#msg67271). :) :) :)


U zbylých jmenovaných se mi záznam nepodařilo najít. Ale jinak si to samozřejmě udělejte, jak budete chtít (v rámci reorganizace může dojít ke změně hodnostních označení)..., já jen, kdybyste chtěli navázat. ;) :)

Jinak jsem si pročetl závěrečná hlášení a vůbec ty vlákna z Rhino a podobných akcí a upřímně jsem se zasmál. Doporučuju! :)

Mějte se hezky (ať Vám to lítá).
Naposledy upravil(a) Radizz dne 22 říj 2014, 23:25, celkem upraveno 1 x.
#117428
Tak něco z prvního roje :) Kvalitu neřeště..moje noťasová fska je šílená...

[align=center]Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

A závěrečný noční průlet pro poslední letoun, alias Péťa CEF828

Obrázek[/align]
Naposledy upravil(a) Gelba dne 23 říj 2014, 01:12, celkem upraveno 1 x.
#117429
A tady je report z druhého "roje". Jindrovi bohužel spadla FSka již nad Německem, takže do Keflaviku dorazil po půlnoci pouze letoun Challenger 300, tvářící se jako Challenger 600.


Reykjavik na pravoboku. Tohle nebude správné letiště.

[img width=1000]http://i60.tinypic.com/25s5qm9.png[/img]


Zatímco imaginární pasažéři si užívají let v luxusním interiéru a poslouchají Vivaldiho, kapitán se připravuje na přistání.

[img width=1000]http://i60.tinypic.com/mijk35.png[/img]


5 NM to KEF VOR...

[img width=1000]http://i59.tinypic.com/18db81.png[/img]


Letiště kdesi pod námi...kterou dráhu si vybereme?

[img width=1000]http://i58.tinypic.com/2mrdw0m.png[/img]


Nakonec to vyhrála dráha 11...přistání...a teď už jen zhasnout světla a unavení piloti mohou jít konečně spát.

[img width=1000]http://i58.tinypic.com/vdg7lu.png[/img]
Naposledy upravil(a) Araneus dne 23 říj 2014, 01:09, celkem upraveno 1 x.
#117430
[quote="Petra Ondráčková"]
A tady je report z druhého "roje". Jindrovi bohužel spadla FSka již nad Německem, takže do Keflaviku dorazil po půlnoci pouze letoun Challenger 300, tvářící se jako Challenger 600.
[/quote]
Nojo, kleklo to když jsem někam klikal. Sice už se moc v kokpitu klikat nemusí, ale občas jo. Mno a celý to vypnout a znova nahodit a naloudnout se na stejnoupozici je tak na 20 minut. Napadlo mě to letět mimo kokpit jen s klávesnicí a myší, ale obávám se, že už to nedokážu :)
Koneckonců to byl teprve druhý let Liberecké DC-9 na VATSIMu a první let, kdy jsem použil všechny prvky řízení. Po zkušenostech z Klášterce musím konstatovat, že to, co je tady, je fakt síla (25kg síla na výškovku, 8kg na křidýlka 35kg na nohy to umí). Prostě je furt problém ta myš a že se ještě občas musí někam kliknout. Až se klikání odbourá, FS nebude padat. Jinak všechny systémy simu fungovaly 100% :)