Diskuze sdružující všechny mise Czech Air Force Virtual.
#119464
Obrázek

Nadešel čas ukončit základní výcvik a vyrazit vstříc proudovým Albatrosům! Avšak nebude to zadarmo... ;)

Máte šanci vyzkoušet vaše dovednosti na společném cvičení se 73. tankovým a 43. výsadkovým praporem, které prověří zejména vaši orientaci v terénu a navigaci, kterou budete bezpochyby potřebovat v pokračovacím výcviku na mnohem rychlejších strojích. Odměnou za zakončení výcviku bude povýšení všech úspěšných pilotů na pozici student a hodnost četaře.

Co vás tedy čeká?
Vzdušný průzkum v nepřátelské zóně, identifikace nepřátelských jednotek, jejich dokumentace a následné vyhodnocení polohy, tak aby mohl být cíl úspěšně zničen dělostřeleckou palbou.

Letový briefing ---> https://www.youtube.com/watch?v=RPWI2fq ... e=youtu.be

---- PŘEDLETOVÝ BRIEFING ----

- 1830 LOC bude zveřejněn balíček s nepřátelskou technikou

- 1930 LOC připravené letouny na stojánce (APRON E) Pardubického letiště.
Zde proběhne náhodné rozdělení do dvojic a přiřazení pořadí na vzlet. Podle pořadí vám bude přidělena trať pro celý let -->

ALPHA-BRAVO
Po vzletu pokračujete na výstupní bod z CTR Pardubice ŽIVANICE, následně SEZEMICE a zde nasazujete na kurz 059°, který vás dovede nad Týniště nad Orlicí. Odtud pokračujete dle navigačního štítku na vstupního bod do operační zóny ALPHA. Vstupním bodem je Skuhrov nad Bělou - ten identifikujete podle výrazného meandru říčky Bělé. Výstupním bodem zóny je Zdobnice

Ze Zdobnice pokračujete dle navigačního štítku do vstupního bodu zóny BRAVO, výstupním bodem je Ostřetín, který se nachází hned za rozhlehlou lesní plochou, která pokrývá téměř celou zónu BRAVO a je téměr na hranici CTR Pardubice. Odtud pokračujete přímo na IP dráhy 27.

BRAVO-ALPHA
Po vzletu pokračujete levou zatáčkou na NDB PK 432, a kurzem 081° přímo na vstupní bod zóny BRAVO. Výstupním bodem je Kostelec nad Orlicí. Dle navigačního šítku pokračujete do Zdobnice, ta je vstupním bodem zóny ALPHA. Výstupním bodem je Skuhrov nad Bělou - výrazný meadr Bělé. Navigační štítek vás dovede na vstupní bod do CTR Pardubice DŘÍTEČ, odkud pokračujete na IP dráhy 27.

Při letovém povolení si vyžádáte trať dle přiděleného pořadí - tedy "request clearence for ALPHABRAVO/BRAVOALPHA mission"

Přistání provedete procedurou Overhead approach

- Cílem je určit o jakou techniku se jedná, její počet a polohu (uvést čtvereček v mapě, která se zde objeví) popřípadě přiložit letecký snímek a zaletět trať bez chyby v nejkratším čase.
Po přistání odeslat zprávu o leteckém průzkumu na private chat CEF680.

- NAVIGAČNÍ ŠTÍTEK
http://ropikodolov.cz/cef/navzkouska.png

- HRUBÁ ORIENTAČNÍ MAPKA
http://ropikodolov.cz/cef/let.jpg

- MAPA ZÓNY ALPHA
http://ropikodolov.cz/cef/ALPHA.jpg

- MAPA ZÓNY BRAVO

http://ropikodolov.cz/cef/BRAVO.jpg

- SCENERIE S NEPŘÁTELSKOU TECHNIKOU
http://ulozto.cz/xAt3xehn/findtakephotorunaway-zip
Naposledy upravil(a) Gelba dne 16 kvě 2015, 20:17, celkem upraveno 1 x.
#119507
Původní název akce byl domluven jako "Runway to Danger Zone 2", nicméně Ondra se rozhodl nakonec název změnit. Takže vlákno Runway to Danger Zone jsem na Ondrovu žádost zrušila a zvýraznila místo toho toto vlákno. Předpodkládám, že s účastníky nahlášenými na R2DZ můžeme počítat zde.

Na daný termín 18.1. potvrdili účast:

Ondra Gelbič
Ivo Hrdlička
Ondřej Plechatý
Dan Tůma
Petr Bílý
Petra Ondráčková
Vojta Javorský
Michal Zíka

+ Jindřich jako LKPD_APP

Omluvil se JAV

Who else?
Naposledy upravil(a) Araneus dne 13 led 2015, 22:27, celkem upraveno 1 x.
#119570

Letový briefing ---> https://www.youtube.com/watch?v=RPWI2fq ... e=youtu.be

(Z poloviny jak to asi bude zhruba probíhat a z druhé půlky ještě jednou Overhead)

Podrobné informace, mapy a trať pro navigační let budou zveřejněny v pátek.
Scenerie s nepřátelskou technikou bude zveřejněna před samotným letem v neděli 18:30.
Naposledy upravil(a) Gelba dne 13 led 2015, 12:32, celkem upraveno 1 x.
#119586
Nojo, a já se tak snažila  ;D. Dokonce jsem překonala svůj vrozený odpor k mikrosoftímu produktu natolik, že nejenom registruju, že má dvě verze, ale, donucena souhrou okolností, naučila jsem se do něj vkládat tanky a jinou nepřátelskou techniku.
#119599
Každopádně pokud někdo nechce létat s CEF, ale rád by se zúčastnil a jen si vyzkoušel něco zajímavějšího než let z bodu A do bodu B - bude rozhodně vítán! :) Není se čeho bát...A to platí i pro zatím neaktivní vojenské piloty.

Minimálně budeme rádi za civilní provoz v Pardubicích ať už VFR či IFR, který k tomuto letišti neodmyslitelně patří.
#119600
Hm. Export do BMP v MC jsem zkusila, ale pak bych musela mít ještě FS9 SDK pro MC, pomocí kterého bych to vyexportovala do FS9. Neb jsem právě empiricky zjistila, že to, co je vytvořené pomocí SDK pro FSX v FS9 nefunguje, byť jsou textury zkonvertované z DDS do BMP. Oproti tomu to stejné (objekt s BMP texturami) bylo v FSX normálně vidět.

Jardo, pomůže ten DXTBmp v této fázi nějak? Je to čistě na konverzi textur nebo to dělá něco i s celou scenérkou?

Nemáte někdo ten SDK pro ModelConverterX pro FS9? Úplně mne teda nadšením neplní, že to budu dělat ještě jednou celé úplně znovu, ale jinak to asi nepůjde. Ledaže by Ivoš do neděle nainstaloval FSX (nebo X-Plane  ;D )

Jenom doufám, že do X-Planu to půjde zkonvertovat snadno.

Edit: Jo, půjde to.

[img width=500]http://i59.tinypic.com/21mhz85.jpg[/img]
Naposledy upravil(a) Araneus dne 14 led 2015, 00:09, celkem upraveno 1 x.
#119602
Do neděle. Stahuju ten SDK, ale čas na to budu mít asi asi až v pátek. Ještě jsem psala Ivošovi, jak to vidí s tou instalací FSX.

Zdrojáky jsou co? Mám ovšechny objekty překonvertované do MDL s DDSkama a nebo je mám ve formě BGL s DDSkama (každý objekt je osazený jako samostatné BGL, líp to neumím). Pokud to má být pro FS9, tak se všechny DDSka v každém MDLku/BGLku musejí překonvertovat do BMP. To není problém. Pokud by to šlo v rámci těch BGLek a pak konverze z BGL FSX do BGL FS9, tak je to v pohodě. Pokud by se to muselo udělat v rámci MDL a pak znovu osadit na Gelbou zadané souřadnice a překonvertovat teprve do BGL, tak to bude fakt děsnej opruz.
Naposledy upravil(a) Araneus dne 14 led 2015, 00:22, celkem upraveno 1 x.
#119607
Vím, že vám do toho kecat nemám, ale mám jisté zkušenosti z virtuální letky na IL-2 Šturmovik.
Letět na průzkum ve skupině, respektive (podle instrukcí v briefingu) v těsné skupině?! Číslo nebude mít čas ani navigovat, ani provádět průzkum. Když už letět ve skupině, tak v takzvaně volné: rozestup několika stovek metrů, kdy vedoucí má za úkol průzkum a číslo ochranu dvojice.
Správně by tedy měl let (ve skupině) probíhat tak, že do příletu k cíli by se letělo ve skupině, poté rozpuštění skupiny, kdy se vedoucí věnuje průzkumu a číslo se věnuje hlídání vzdušného prostoru (bylo by možné si poté role vyměnit) a pak opět ve skupině zpět.
Jinak to totiž hrozí buď srážkou nebo vzájemné vizuální ztrátě....
Jasně, něco jiného je fotoprůzkum.
#119608
[quote="Pavel Brodský"]
Že se vám do toho motám - na LKPD_APP nemáme v aktuálním ES konfigu frekvenci - pokud nezbytně potřebujete, urgujte s JAVO Sectorfile Realtime Support ltd.
PB
[/quote]
Po shlédnutí dokonalého briefingu se jednak hambím - zítra na to vlítnu, aby byly Pardubice komunikačně v cajku, to už by jinak bylo na degradaci, jednak lituju, že u toho zase nebudu.
#119610
[quote="Jáchym Vohryzek"]
[quote="Pavel Brodský"]
Že se vám do toho motám - na LKPD_APP nemáme v aktuálním ES konfigu frekvenci - pokud nezbytně potřebujete, urgujte s JAVO Sectorfile Realtime Support ltd.
PB
[/quote]
Po shlédnutí dokonalého briefingu se jednak hambím - zítra na to vlítnu, aby byly Pardubice komunikačně v cajku, to už by jinak bylo na degradaci, jednak lituju, že u toho zase nebudu.
[/quote]

Et tu mi fili? hambím hanbím
#119617
[quote="Petra Ondráčková"]

Po shlédnutí dokonalého briefingu se jednak hambím - zítra na to vlítnu, aby byly Pardubice komunikačně v cajku, to už by jinak bylo na degradaci, jednak lituju, že u toho zase nebudu.
[/quote]

Et tu mi fili? hambím hanbím
[/quote]

Jáchym teprve dnes zjistil, že se celý život díval na ohambí místo ohanbí :-D
#119641
[quote="Jáchym Vohryzek"]
[quote="Pavel Brodský"]
Že se vám do toho motám - na LKPD_APP nemáme v aktuálním ES konfigu frekvenci - pokud nezbytně potřebujete, urgujte s JAVO Sectorfile Realtime Support ltd.
PB
[/quote]
Po shlédnutí dokonalého briefingu se jednak hambím - zítra na to vlítnu, aby byly Pardubice komunikačně v cajku, to už by jinak bylo na degradaci, jednak lituju, že u toho zase nebudu.
[/quote]
Kmitočet 127.65 pro LKPD_APP v sektorfilu máme, měli jsme a budeme mít, loni, letos (verze a, b, c) i napřesrok. Takhle to, chlapci a děvčata, vypadá, když nám do toho začne kafrat nějaký civil. PB check your files.