Diskuze sdružující všechny mise Czech Air Force Virtual.
#119727
Štáb virtuálních sil se omlouvá se "drobné" zdržení...Nicméně jaksi nám zde selhala technika, a proto mapový podklad nebylo možno digitalizovat...nicméně do zítra to napravím...Alespoň zde přidávám navigační štítek, abyste si mohli případně provést svoji předletovou přípravu.

---- BRIEFING ----

- 1830 LOC bude zveřejněn balíček s nepřátelskou technikou

- 1930 LOC připravené letouny na stojánce (APRON E) Pardubického letiště.

Zde proběhne náhodné rozdělení do dvojic a přiřazení pořadí na vzlet. Podle pořadí vám bude přidělena trať pro celý let -->

ALPHA-BRAVO
Po vzletu pokračujete na výstupní bod z CTR Pardubice ŽIVANICE, následně SEZEMICE a zde nasazujete na kurz 059°, který vás dovede nad Týniště nad Orlicí. Odtud pokračujete dle navigačního štítku na vstupního bod do operační zóny ALPHA. Vstupním bodem je Skuhrov nad Bělou - ten identifikujete podle výrazného meandru říčky Bělé. Výstupním bodem zóny je Zdobnice

Ze Zdobnice pokračujete dle navigačního štítku do vstupního bodu zóny BRAVO, výstupním bodem je Ostřetín, který se nachází hned za rozhlehlou lesní plochou, která pokrývá téměř celou zónu BRAVO a je téměr na hranici CTR Pardubice. Odtud pokračujete přímo na IP dráhy 27.

BRAVO-ALPHA
Po vzletu pokračujete levou zatáčkou na NDB PK 432, a kurzem 081° přímo na vstupní bod zóny BRAVO. Výstupním bodem je Kostelec nad Orlicí. Dle navigačního šítku pokračujete do Zdobnice, ta je vstupním bodem zóny ALPHA. Výstupním bodem je Skuhrov nad Bělou - výrazný meadr Bělé. Navigační štítek vás dovede na vstupní bod do CTR Pardubice DŘÍTEČ, odkud pokračujete na IP dráhy 27.

Při letovém povolení si vyžádáte trať dle přiděleného pořadí - tedy "request clearence for ALPHABRAVO/BRAVOALPHA mission"

Přistání provedete procedurou Overhead approach

- Cílem je určit o jakou techniku se jedná, její počet a polohu (uvést čtvereček v mapě, která se zde objeví) popřípadě přiložit letecký snímek a zaletět trať bez chyby v nejkratším čase.
Po přistání odeslat zprávu o leteckém průzkumu na private chat CEF680.

- NAVIGAČNÍ ŠTÍTEK
http://ropikodolov.cz/cef/navzkouska.png
Naposledy upravil(a) Gelba dne 18 led 2015, 13:23, celkem upraveno 1 x.
#119735
- NAVIGAČNÍ ŠTÍTEK
http://ropikodolov.cz/cef/navzkouska.png

- HRUBÁ ORIENTAČNÍ MAPKA
http://ropikodolov.cz/cef/let.jpg

- MAPA ZÓNY ALPHA
http://ropikodolov.cz/cef/ALPHA.jpg

- MAPA ZÓNY BRAVO

http://ropikodolov.cz/cef/BRAVO.jpg

- SCENERIE S NEPŘÁTELSKOU TECHNIKOU
http://ulozto.cz/xAt3xehn/findtakephotorunaway-zip

Připomínám, že je na pardubickém letišti také vítán civilní provoz. :)
Naposledy upravil(a) Gelba dne 18 led 2015, 18:05, celkem upraveno 1 x.
#119738
[quote="Daniel Tuma"]
Ahoj, dneska to bude asi beze me, sem na ceste domu z prace sice budu on jiz v 19:30 ale neni cas se pripravit....sorry
[/quote]

Kolik času by si potřeboval, třeba se najde někdo kdo by počkal, popřípadě ti můžu udělat dvojici já, nebo Péťa (pokud by souhlasila s pozdějším odletem)..

EDIT: Takže asi souhlasila :)
Startovat můžeme klidně všichni déle..já stím problém nemám.
#119739
Scenerku jsem otestoval pouze pod LKTB minometu, to souhlasí tak doufam, že mi zbytek tanků nebude jezdit v podzemních tunelech :D
Dále jsem si připravil navigační i zaměřovací mapu, takže mimo FSku.  Potřeboval bych do dvojice někoho s hamachi, když už si to máme užít tak pořádně se všim všudy ;) ,ale chtělo by to se připravit na TS  o něco dříve.

Má někdo zájem ?
#119740
Mně je to jedno, kdy odstartuju. Beztak chci letět až nakonec, protože jsem ve výhodě, protože tuším, kde zhruba ty objekty jsou a vím, kolik jich bude.

Jo a taky to vypadá, že Jindra nedorazí. Nemám od něj žádné zprávy. Tak případně i můžu sednout na TWR a zaletět si to pak sama.
Naposledy upravil(a) Araneus dne 18 led 2015, 19:19, celkem upraveno 1 x.
#119743
Tak dámo a pánové, to bylo něco!

Předem se omlouvám za nepřipravenost, ale o to více jsem se pak potil, to mi věřte. Po přistání jsem zjistil, že mám úplně vyschlé nádrže :-) Musím říct, že to bylo fakt pěkné a je neuvěřitelné, jak je těžké létat bez GPS. Ještě, že mi na začátku pomohl JM. Jinak nevím, co bych dělal. Asi požádal někoho na Ruzyni o pomoc ;-)

První tanky jsme s Ivošem (on je bohužel v FS9 neviděl) našli téměř okamžitě, pak jsem druhou várku v Alfě hledal dost marně. Ondrovi se nás zželelo a prozradil nám, kde jsou. Pak jsme je našli. Let do Brava a v Bravu už byl bez problémů.

Ondro, patří Ti (a Petře také) ohromné díky a velká pochvala!!! Opět o důvod víc přemýšlet na nákupem MIG 21. Jindro, už se těšíš? :-)

Dovoluji si poslat odkaz na náš výsledek. Zde najdete jak zaznamenanou pozici v mapě, tak fotky z letu. Odkaz na video pošlu později.

http://goo.gl/oZEXLM

Ještě jednou díky

Petr
#119754
Výborná záležitost !

Včerejšek jsem ani nevěřil, že to stihnu (pozdní příjezd a montáž počítačového stolku made in Poland se díky absenci návodu hezky protáhla), ale nakonec se zadařilo a pak jsme to s 825 dali, až na menší zdržení když jsme kroužili nad jedním městem než se nám povedlo identifikovat, že kroužíme nad Rychnovem nad Kněžnou (to fotbalový hřiště si budu pamatovat nadosmrti). Ale nakonec se všechno zadařilo, i pár fotek bylo a i hlášení sesmoleno jest. Jen si říkám, letět to za tmy, tak těžkej nečapájev, a letět to s Albatrosem, tak nevim nevim.

O.
#119755
[quote="Jaroslav Šubert"]
Pro Petru: Byla odhalena záškodnická činnost v podobě neaktivní pracovní scenerky a po zjednané nápravě vše v pořádku. Technika v prostoru Alfa a Bravo nalezena. Stává se jednou, maximálně dvakrát za deset let.  :) Foto přiloženo.
[/quote]

Ale tak to mám velkou radost. Můžete prosím specifikovat, jak se zjednává náprava? Ivoš se svojí FS9 ty objekty taky neviděl (byť minomet v LKTB měl).
#119758
Co se týče X-Planu, tak jinak hezké objekty generované do mojí scenérky pomocí World2XPlane byly spíš na škodu. Kvůli hustým lesům se cíle špatně hledaly. A pro vlastní zmatení jsem si ještě zapomněla zkontrolovat, že mám postahované všechny čverce ortofota, takže v zóně alfa jsem měla jen defaultní zimní textury.

[img width=500]http://i61.tinypic.com/jj7kwl.png[/img]

A do toho pro ztížení pátrání moje scenérka generuje spoustu orajících traktorů a balíky slámy na polích.

[img width=500]http://i62.tinypic.com/2ccnuat.png[/img]

Určitě by stálo za to si celou akci ještě jednou zopakovat.
#119776
[quote="Jaroslav Šubert"]
Pro Petru: Byla odhalena záškodnická činnost v podobě neaktivní pracovní scenerky a po zjednané nápravě vše v pořádku. Technika v prostoru Alfa a Bravo nalezena. Stává se jednou, maximálně dvakrát za deset let.  :) Foto přiloženo.
[/quote]
Krása, to se to lítá s takovouto scenerkou :-)
#119806
Piloti pozor!

Zkoušku úspěšně zaletěli piloti:
por. Petra Ondráčková
por. Michal Zíka
prap. Ivo Hrdlička
voj. Petr Bílý
des. Ondřej Plechatý

Dvojice PO+OG
- I přes značnou diverzní činnost z řad civilního obyvatelstva, v podobě zemědělské techniky a stohů slámy bylo dělostřelectvo, až na jeden cíl úspěšně navedeno. Příslušníci 43. výsadkového praporu se v době pohybu letounu s indexem 828 škodolibě ukryli do hustých klečí Orlických hor a po příletu indexu 680 opět vzorně vystavily své stroje leteckému pozorování. Toto se opakovalo několikrát -> podána stížnost na velitelství výsadkového praporu za znevažování svých představených!  :) :)

Nicméně Petře patří ohromný dík za vytvoření scenerie pro celé cvičení!

MZ+OP
- Dělestřelectvo úspěšně zlikvidovalo všechny cíle. Celkově musím dvojici pochválit za velice rychlou a bezchybnou práci v prostoru Bravo a za celkové vyhodnocení letu včetně přiložené zprávy o provedeném průzkumu.
Por. Zíka však pokulhává ve frazeologii, která je vzhledem k jeho instruktorské pozici nedostatečná. Nicméně věřím, že toto bude napraveno během pokračovacího výcviku.

PB+IH
- Nejzrádnější cíl, lehká technika výsadkového praporu byla nalezena po malé koordinaci s velitelstvím a složkami ŘLP, a proto děleostřelectvo taktéž úspěšně zlikidovalo všehny cíle. Až na tyto malé potíže dvojice let zaletěla čistě, bez jakýchkoliv připomínek. Za zmínku rovněž stojí blesková příprava voj. Bílého, kterou zvládl i přes svůj pozdní příchod.

VJ
- Samostatným případem je pak VJ, kterému se na útvaru začalo přezdívat bumerang, pro jeho rychlé starty a návraty. Štáb si žádá vysvětelní.

Zkoušku nesložili piloti:
voj. Daniel Tuma - omluven pro plnění služebních povinností
voj. Vojtěch Javorský - pro návrat a následné neopakování letového úkolu

Oba piloti mají nárok na opravnou zkoušku, a to buď spolu nebo ve dvojici, nebo pod dozorem někoho z pilotů. (Přeběžne se hlásí OP)

Základní výcvik úspěšně dokončili piloti:
prap. Ivo Hrdlička -->  povýšen do hodnosti nadpraporčíka za výtečné splnění základního výcviku!
voj. Petr Bílý --> povýšen do hodnosti četaře, za výtečné splnění základního výcviku. Zároveň je mu udělena pochvala před rozvinutou zástavou za filmové a fotografické příspěvky z CEFvirtual a instruktáž k létání na Z-142 :)
des. Ondřej Plechatý --> povýšen do hodnosti četaře, za výtečné splnění základního výcviku!

Stávají se plnohodnotými členy CEF virtual na pozici student. V této fázi fungování CEF to pro ně bohužel zatím žádnou větší roli nehraje, nicméně zajisté je to hřeje na srdci! :) :)

Další výcvik bude věnován létání na letounu L-39 Albatros s důrazem na IFR postupy a zejména frazeologii!
V té máme větší mezery, zejména proto, že ji zatím nebylo jak procvičt. Proto další větší cvičení bude zaměřneno zejména na ni.

Jako motivací pro další létání a sebevzdělávání vám může být jarní taktický výcvik na Britských ostrovech, který pro nás připravuje anglická vRAF, zaměřený na pozemní i vzdušnou podporu a tankování za letu.

Pohov!
Naposledy upravil(a) Gelba dne 20 led 2015, 22:46, celkem upraveno 1 x.