Forum o reálném, nikoliv virtuálním, létání. Pro všechny problémy, zážitky a informace o opravdovém létání.
#56103
[quote="PavelS"]Mimochodem klouzavost je cca 7:1 (víceméně vyzkoušeno).

To samozřejmě nic nemění na tom, že průser.[/quote]
7:1 nebo 1:7??? On to je velký rozdíl... ;)
Vysazení motoru je u toho tedy pěkný průser, když to chcípne ve 100m, tak není ani moc co vybírat k sednutí. Po 3/4 km už je v zemi. Jaký to rozdíl oproti Tecnamu P2006T - byla nádhera, co předvedl v Hradci v sobotu. Vypnul motory a krásně "plachtil"... Až na zem.
#56115
[quote="ASG29"]Jaký to rozdíl oproti Tecnamu P2006T - byla nádhera, co předvedl v Hradci v sobotu. Vypnul motory a krásně "plachtil"... Až na zem.[/quote]

Noooo, zrovna sem si ho v Bene prohlížel. Spotřeba 30 l naturalu na hodinu, 2 motory, plná výbava a není drahej... :P

P.S. Technická rejpavá, ve 100m nad zemí se Zlínem nemáš co dělat, maximálně na finále nebo po vzletu... :P
#56127
[quote="amalka"][quote="ASG29"]Jaký to rozdíl oproti Tecnamu P2006T - byla nádhera, co předvedl v Hradci v sobotu. Vypnul motory a krásně "plachtil"... Až na zem.[/quote]

Noooo, zrovna sem si ho v Bene prohlížel. Spotřeba 30 l naturalu na hodinu, 2 motory, plná výbava a není drahej... :P

P.S. Technická rejpavá, ve 100m nad zemí se Zlínem nemáš co dělat, maximálně na finále nebo po vzletu... :P[/quote]
Moc ne, jen deset a půl mega... ;)

Těch sto metrů jsem myslel jako příklad, právě po vzletu. Na finále ve 100m by se už mělo na dráhu doklouzat. Ale po startu ve 100m to je v prdeli. Nedovedu si představit, co by se stalo třeba tady v Liberci, když by se startovalo na 16. Kdysi bylo vpravo malé políčko, tam jsme měli taky v případě nouze sedat, ale jak to je dnes, nevím. Všude samý domek a panelák...
#56382
To Ti ještě uniklo, že RyanAir, kromě povolení telefonování za letu (nad 3000ft, po rozsvícení napisu \"Telefonování povoleno\") zavedl kouření na palubě za letu. Za tím účelem si zájemci nafasují nehořlavé cigarety, neprodukující dým vně organismu, takže dotyčný vdechuje svoje oblíbené svinstvo, ale kabina ostává křištálově průzračná.
#56399
[quote="PavelS"]To Ti ještě uniklo, že RyanAir, kromě povolení telefonování za letu (nad 3000ft, po rozsvícení napisu "Telefonování povoleno") zavedl kouření na palubě za letu. Za tím účelem si zájemci nafasují nehořlavé cigarety, neprodukující dým vně organismu, takže dotyčný vdechuje svoje oblíbené svinstvo, ale kabina ostává křištálově průzračná.[/quote]

To jsem zaslechl snad v rádiu, ale připlácet si za okno, sezení s doprovodem či blízkost EMG EXIT... síla
#56401
[quote="George_L"] připlácet si za okno, sezení s doprovodem či blízkost EMG EXIT... síla[/quote]
Co si pamatuju :P U SkyEurope se platilo 5€ za sedadlo, 10 € za sedadlo u okýnka a 15 € za sedadlo u okýnka nad křídlem.
11€ za zavazadlo a 20 € za platbu převodem :)

Čili letenka za 19€ + 10€ + 20€ = 49€ :) Ale když si šel na check-inu a řekl si o sedadlo u okýnka tak to bylo 19€ + 20€ = 39€ a to se vyplácí :).

Každopádně co jsem pochopil u BAW, tak tam se bude platit i za to, že si řekneš, kde chceš sedět na check-inu :/ No to je bordel... Za chvíli už se v těch letadelch bude vybírat i za to, že si člověk dojde na záchod. U krátkých letů 5€ u dálkových 50€ za jedno použití. Dále se bude vybírat za prosezenost sedadla 25€ za let, vykoukanost sedadla před vámi 15 €za let. Použití podvozku, brzd, hydrauliky, skel, klapek, speedbreaků 35 €za let. Za použití pásů 15 €za let. Jedno použití uličky 2,50€. Stažení \'\'zástěnky\'\' na okně 3€. Použitíúložného prostoru nad hlavou 5,65€.

Příjemný let! A bohatou kapsu!
#56403
[quote="Čondra87"][quote="George_L"] připlácet si za okno, sezení s doprovodem či blízkost EMG EXIT... síla[/quote]
Co si pamatuju :P U SkyEurope se platilo 5€ za sedadlo, 10 € za sedadlo u okýnka a 15 € za sedadlo u okýnka nad křídlem.
11€ za zavazadlo a 20 € za platbu převodem :)

Čili letenka za 19€ + 10€ + 20€ = 49€ :) Ale když si šel na check-inu a řekl si o sedadlo u okýnka tak to bylo 19€ + 20€ = 39€ a to se vyplácí :).

Každopádně co jsem pochopil u BAW, tak tam se bude platit i za to, že si řekneš, kde chceš sedět na check-inu :/ No to je bordel... Za chvíli už se v těch letadelch bude vybírat i za to, že si člověk dojde na záchod. U krátkých letů 5€ u dálkových 50€ za jedno použití. Dále se bude vybírat za prosezenost sedadla 25€ za let, vykoukanost sedadla před vámi 15 €za let. Použití podvozku, brzd, hydrauliky, skel, klapek, speedbreaků 35 €za let. Za použití pásů 15 €za let. Jedno použití uličky 2,50€. Stažení \'\'zástěnky\'\' na okně 3€. Použitíúložného prostoru nad hlavou 5,65€.

Příjemný let! A bohatou kapsu![/quote]

To mi připomíná http://www.youtube.com/watch?v=bLGE-059_Ss
#56486
V rubrice Curiosa nejmenovaného německého deníku jsem dnes nalezl toto :

Nemilá příhoda potkala 65-letého pilota, který si nedalekém Ingolstadtu spletl přistávací dráhu s testovací dráhou nejmenované automobilky (Audi), určenou mj. pro testování tlumičů (povrch je nerovný :) ):

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Nikomu se nic nestalo.
#56505
[quote="Pavel"]Jak se to může stát? To ještě v bodě vyrovnání nevidí že jde na svodidla? Jako bejt to větroň tak neřeknu, ale jednou je to motorový letadlo, ne?[/quote]

No já nemyslím, že šel na svodidla - on šel na střed "dráhy" a tam jsou ty zvlněnce na testy tlumičů. To podvozek zjevně neustál a hodilo ho to na svodidlo, nebo tam měl snahu uhnout. Jako vytřesený z toho museli bejt dost (2ks POB, 65 a 61).

Všimněte si, jak je ten beton zvlněný, to je na ten test tlumičů :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 189