- 25 črc 2011, 17:32
#85562
[quote="Tommy"]Rozhodně jsem už byl ve vzduchu...tak nevím. Dík[/quote]
Jde o to, jestli ve vzduchu znamená 10ft nebo 100ft nad dráhou. Šemík to hlídá do cca 100ft AGL.
Můj ověřený postup s Wilco 737 je zvedat to 3°/s do těch cca 10°, pak počkat až mi PNF oznámí "positive rate", zatáhnout podvozek a potom pokračovat tak, abych si držel těch V2 + 15 kt.
Jde o to, jestli ve vzduchu znamená 10ft nebo 100ft nad dráhou. Šemík to hlídá do cca 100ft AGL.
Můj ověřený postup s Wilco 737 je zvedat to 3°/s do těch cca 10°, pak počkat až mi PNF oznámí "positive rate", zatáhnout podvozek a potom pokračovat tak, abych si držel těch V2 + 15 kt.