O tvorbě scenerií, letadel a jiných addonů do MS Flight Simulatoru.
#98197
Tak chybu už mi to nehlásí. Akorát tam mám pořád ty bagry a rozkopanou dráhu 06/24. Teď by měla být zkrácená, ne? Taky k problému s těmi světly v FSX - jestliže během \"bagrování\" mělo být určité osvětlení vypnuto (dle poskytnutých obrázků...), tak mě normálně všechno svítilo.
#98453
[quote="vascon"]Tak chybu už mi to nehlásí. Akorát tam mám pořád ty bagry a rozkopanou dráhu 06/24. Teď by měla být zkrácená, ne? Taky k problému s těmi světly v FSX - jestliže během "bagrování" mělo být určité osvětlení vypnuto (dle poskytnutých obrázků...), tak mě normálně všechno svítilo.[/quote]
Není to nějaký problém s UAC? Protože ti evidentně nové soubory zkopíroval, ale asi je nemůže měnit...
Mrkni na soubory s příponou ".sleep" a na ty co začínají "Updater_xxx". Podle jejich názvů se dá lecčeho dovtípit.
"sleep" by měly být 9, Updater 4 všechny v názvu obsahují "shortened".
By Scaild
#98462
Tak jsem aktualizoval a spustil updater před startem FS9, ale nic se nestalo. RWY mam pořád bez skidmarků a ani tam nikde nemam to nastavení na ty stavební stroje a pod na 24/06. V tom updateru mám oboje zaškrtnuto (jak automatickej download tak upload)
#98466
[quote="Jindra"]Není to nějaký problém s UAC? Protože ti evidentně nové soubory zkopíroval, ale asi je nemůže měnit...
Mrkni na soubory s příponou ".sleep" a na ty co začínají "Updater_xxx". Podle jejich názvů se dá lecčeho dovtípit.
"sleep" by měly být 9, Updater 4 všechny v názvu obsahují "shortened".[/quote]


UAC mám vypnutý.

*.sleep souborů mám 20 a to tyto:
Kód: Vybrat vše
06_appr_lts.bgl.sleep
06_appr_lts_lvp.bgl.sleep
06_edge_lights_lvp.bgl.sleep
06_end_lts.bgl.sleep
06_PAPI.bgl.sleep
06_thr_lights.bgl.sleep
24_center_lights.bgl.sleep
24_center_lights_lvp.bgl.sleep
24_edge_lights.bgl.sleep
24_edge_lights_lvp.bgl.sleep
24_end_lts.bgl.sleep
24_PAPI.bgl.sleep
24_TDZ_lights.bgl.sleep
24_thr_lights.bgl.sleep
blue_lights.bgl.sleep
lkpr_afd.bgl.sleep
RETILS.bgl.sleep
RWY_Markings.bgl.sleep
static_lights_east.bgl.sleep
static_lights_west.bgl.sleep
"shortened" soubory mám pro změnu jen 3:
Kód: Vybrat vše
Updater_blue_lights_06_shortened_D.bgl
Updater_rwy_markings_06_shortened_D.bgl
Updater_static_lights_west_06_shortened_D.bgl
Tak nevím, kde je chyba. Po spuštění Updateru to "něco" udělá, po spuštění FSX to provede generování scenery indexů, ale bagry tam mám pořád a světla svítí všechny. No asi to není zrovna FSX friendly a je asi hooodně obtížný to vytunit na obě FSky (obzvláště, když ji nemáš... :()
#98468
Mal som ten istý problém v FSX,tak som odstránil všetko z LKPR Scenery,Texture.Nakopíroval tam pôvodnú LKPR 12-30 Edition1.1,potom update 1.1a,a 1.1b.Spustil updater,a všetko funguje jak má.06 je skrátená,24 čistá,30 trochu zašpinená.
#98469
[quote="torpy68"]Mal som ten istý problém v FSX,tak som odstránil všetko z LKPR Scenery,Texture.Nakopíroval tam pôvodnú LKPR 12-30 Edition1.1,potom update 1.1a,a 1.1b.Spustil updater,a všetko funguje jak má.06 je skrátená,24 čistá,30 trochu zašpinená.[/quote]


Jo, to mě taky napadlo, takže jsem to už udělal. Máš pravdu, teď je tam těch 9 "sleep" a 4 "shortened". Akorát jsem si asi naivně myslel, že to ten updater za mě udělá sám. :(

06 zkrácená, 24 čistá, ale na 30 nemám ani čáru. Teda pokud neberu v potaz ten její konec (lépe řečeno TDZ 12tky, ale to je tam taková textura, že?).
#98492
Zítra běžím pro FSX. Dořešíme. Na NTB už mám WIN7 (bohužel jen 32 architecture - nemám lepčí procák). Takže WIP.
Krom toho jsem se dneska musel věnovat EuroScope (co si neuděláš sám, to nemáš) a řeším SCASM, kvůli lepším světlům (viz Tampa LOWW - toho bych chtěl docílit).
Takže trpělivost, prosim :)
#98497
Když už jsme u toho, nešla by nahradit ta \"ostrá\" textura pojížděcích čar nějakou reálnější (viz třeba Tampa LOWW - tam je to teda až moc zašlý, ale obecně většina scenérek od Aerosoftu má solidní textury pojížděček...)?
#98519
[quote="vascon"]Když už jsme u toho, nešla by nahradit ta "ostrá" textura pojížděcích čar nějakou reálnější (viz třeba Tampa LOWW - tam je to teda až moc zašlý, ale obecně většina scenérek od Aerosoftu má solidní textury pojížděček...)?[/quote]
Ta by jasněže nahradit šla, ale bude to docela porod :) Protože všechny textury jsou namapované "na face" (tzn, když je polygon dlouhý 300m, je na něm 1:1 stejná textura jako na polygonu dlouhém jeden metr). Pokud někdo umí "Unwrap UVW" v gmax, rád mu tento úkol přenechám ;)
#98533
Tak zkoumání k updateru samotnému - Win7 Home 64bit FSX FSInn
1. varianta spouštění - špatná: Updater, FSX -> pád NET služby že nejede ani počasí ani šemík a pak už ani FSX
2. varianta - mě funguje: Updater zapnout a po natažení skidů zase vypnout, pak FSX a vše co k tomu patří (počasí, šemík atd.) úplně nakonec Updater a pak to funguje
#98534
Jen poznámka pro piloty ČSAV, pokud nechcete přímo updatovat, tak pro záznam skidmarks nemusíte updater používat. Jednou za čas se vaše přistání dávkově nahrají do Jindrovy databáze.
#98536
[quote="oupa"]Jen poznámka pro piloty ČSAV, pokud nechcete přímo updatovat, tak pro záznam skidmarks nemusíte updater používat. Jednou za čas se vaše přistání dávkově nahrají do Jindrovy databáze.[/quote]
Toš to je špica. Pak to stačí sfóknót před FSX a po aktualizaci vynót a nic neštelovat.
Jen jak to bude fungovat, když to pošlu updaterem a pak to systém namastí i šemíkovými daty? Nebude tam škýranců moc?
By Fabo
#98537
Michale, vzhledem na pocet pristani dene v realu, tak to je spis lepsi kdyz to tam bude 2x... :)

Jindro, s tebou je taky domluva, pry mail :) Nu coz, tak ti neco teda poslu