Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
Uživatelský avatar
By CSA075
#98848
Gratuluj CSA308 MARKU SOBANIECOVI k povýšení na SFO.

Bylo to rozkouskovaný do více etap, ale aspoň jsme se přitom něco naučili . Teď už by tě toho moc nemělo překvapit.

Doufám, že si ze všeho vezme ponaučení a bude se nadále zdokonalovat. Tímto ještě jednou gratuluji a přeji mnoho štastných přistání.
Uživatelský avatar
By Schindler
#98849
Ještě jednou Gratuluji a přeji hodně nalétaných hodin po Evropě. :-)

PS: Napiš třeba Ježíškovi, ať ti naježí nějaký add-on :p
Uživatelský avatar
By CSA075
#98850
[quote="Schindler"]Ještě jednou Gratuluji a přeji hodně nalétaných hodin po Evropě. :-)

PS: Napiš třeba Ježíškovi, ať ti naježí nějaký add-on :p[/quote]


No tak to by chtelo :)
Uživatelský avatar
By marenadl3
#98853
Díky všem.
Snohakrij...troufnout si na SFO s "defaultem"...
No, pravda, je to větší záběr, než s letadlem, které má např. FMC, ale zvládnout se to dá. :-)
Uživatelský avatar
By Jindřich
#98862
[quote="CSA075"]Teď už by tě toho moc nemělo překvapit.[/quote]
Gratuluju Markovi.
Mno.. A překvapilo ho hned několik jen trochu složitějších instrukcí v Ruzyni při zpátečním letu.
Uživatelský avatar
By marenadl3
#98865
...můžeš prosím objasnit, jaké? :)
V Ruzyni akorát taxi na Cargo terminal, akorát mi hned poté, co mi Petr dal instrukce k pojíždění (dal jsem si to ještě jednou zopakovat, ano), spadl SB (v aplikaci bla bla bla došlo k chybě a je třeba ji zavřít), tak jsem to zavřel a v tu chvíli se mi to seklo celé, takže jsem dojel offline. ;)
Uživatelský avatar
By kopcimek
#98870
...tady šlo především o přístup. Pojížděček bylo z TWY G asi 5 (protože jak víme křižovatka A/B/G je zavřená až do 20JUN), tos nečekal a zmátlo tě to (i přes to, že jsem to schválně říkal velmi pomalu).

Univerzální rada zní, psát si to...vzít si před každým letem papír a tužku, napsat si základní údaje o letu a zapsat si následně každou instrukci.

Není to ostuda, dělají to i o mnoho ostřílenější piloti...potažmo v reálu jakbysmet.

Bude se ti to moc hodit při cestách po evropských letištích typu EHAM, EBBR, EDDF apod. Tam bych se nicméně já odvážil až po zvládnutí nějakého kvalitního add-onu.

Gratuluju k promotionu ;)

P.
Uživatelský avatar
By Pavel
#98886
Jako gratuluju, leč z pohledu ACC bych silně vytknul ten FPL. Tohle prostě pro mě osobně není FPL který by měl SFO pilot posílat. Pokud jsi NONRNAV, tak nemůžeš plánovat a létat po RNAV tratích. Pokud jsi RNAV (což asi jsi, pokud letíš po těchto ATS tratích) ale neumíš letět STARy do LKPR, tak si do FPL napiš UNABLE SID AND STARS, třeba, ale né NON-RNAV.

Píšu zde, veřejně ale slušně, abych zase nebyl napadán že se snažím akorát škodit. Ber to, prosím, jako radu.

O té FL280 z EDDL do LKPR ani nemluvím, to bych musel vytýkat i EDxx řídícím, že to nechali.

PB
Uživatelský avatar
By marenadl3
#98888
28000 mi museli ale změnit, zadával jsem 290, i mě udivilo, že mi dával jenom 280, ale nic.

OK, díky...

DODEN4Z/05R mi taky museli dát řídící.
Uživatelský avatar
By SenorAmigo
#99232
Gratuluji CSA428 Petru Vondrlíkovi k povýšení do hodnosti SFO.
Přeji mnoho zajímavých zkušeností a hezkých letů.
Je znát, když na sobě někdo pilně pracuje a stále se chce zdokonalovat, o čemž svěčí i věcné dotazy.
Pěkné polétání přeji. :)
Uživatelský avatar
By JKol
#99233
Gratulace a jedno doporučení. Ze začátku lítej tam, kde jsou ATC a mluv s nima (dnes tě rozhodila i obyčejná fráze taxi to stand of your choice)
Jinak dobrá práce ;)
Uživatelský avatar
By firlet
#99241
[quote="JKol"]Gratulace a jedno doporučení. Ze začátku lítej tam, kde jsou ATC a mluv s nima (dnes tě rozhodila i obyčejná fráze taxi to stand of your choice)
Jinak dobrá práce ;)[/quote]

To bude tim, ze v realu se takovato fraze nevyskytuje - mozna na nejaky letisti kam litaji 3 letadla denne ... Od tebe ta kritika zrovna sedi ...
By peewee5
#99249
Díky všem, hlavně Tomášovi a Filipovi za čas strávený při výcviku.

Vím kde jsou moje mezery a budu na nich pracovat. Rozhodně se nebráním nějakému feedbacku od ATCs v případě, že udělám nějakou botu (se \"stand dle vlastního výběru\" jsem se ale nikdy předtím nesetkal a přišlo mi to hodně zadrmolený, proto jsem se 2x zeptal).
By Zdenda Linhart
#99250
[quote="peewee5"]Díky všem, hlavně Tomášovi a Filipovi za čas strávený při výcviku.

Vím kde jsou moje mezery a budu na nich pracovat. Rozhodně se nebráním nějakému feedbacku od ATCs v případě, že udělám nějakou botu (se "stand dle vlastního výběru" jsem se ale nikdy předtím nesetkal a přišlo mi to hodně zadrmolený, proto jsem se 2x zeptal).[/quote]

Ahoj, jen pro Tvoji info, jsem ten, co seděl předevčírem za radarem ;) .

Jinak, z mého pohledu Tvému výkonu myslím nebylo co vytknout (holding zalétnut velmi pěkně). Kolega Kolář si mohl komentář k nepochopení fráze, jenž je typicky "vatsimovská" a s reálem nemá nic společného, odpustit - ostatně nepochopením této fráze primárně k žádnému konfliktu nedojde, protože řídící ji zpravidla použije, když stejně žádný konfliktní provoz na zemi není.

Jedinou připomínku, tedy spíše dobře míněnou radu, bych měl k tvému prvnímu přiblížení. Předpokládám, že Ti autopilot nezachytil glide path, což se bohužel (nejenom u airbusu) občas stává (mluví ze mě vlastní zkušenosti, taky jsem několikrát zbabral přiblížení kvůli špatné činnosti autopilota... ). Prostě doporučuju slepě nespoléhat na autopilota, sledovat přístroje, a v případě podobného problému prostě vypnout autopilota a letět přiblížení ručně, ostatně od toho tam v takových případech pilot je ;) .

P.S.: jinak samozřejmě gratulace ;)
Uživatelský avatar
By Alfista164
#99274
Petře pardon, nestíhám sledovat.. :( Samozřejmě blahopřeji a jen tak dál, odvedl si kus práce, která je vidět a věřím, že to tak bude i pokračovat! :)
Uživatelský avatar
By Schindler
#101474
Ještě to tu není a budu první :) Takže vám kluci (Tomáš Pokorný, Daniel Smetana) gratuluji ke splnění testu SFO, ať vám to lítá a už jste hned blíž k tomu, abyste mohli letět za ČSAV tu Tour, když vám to u toho srdce tak trčí. ;) Jen lítejte. Letu zdar!
By ThomassoCZ
#101475
Díky mnohokrát :-) Ten RTO od tebe vůbec nebyl hezkej :D
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16